printlogo


کد خبر: 226007تاریخ: 1399/12/17 00:00
رمضانی حاضر به بازگشت نشد

 
 یکی از موضوعاتی که بعد از بازگشت فرهاد مجیدی مورد بررسی قرار گرفت این بود که سرپرست جدید استقلال چه کسی خواهد بود؟ طبق معمول همیشه تصور می‌شد که سعید رمضانی داماد مرحوم حجازی دوباره این سمت را قبول کند اما رمضانی که فصل پیش هم خیلی راضی نبود در کنار استقلالی‌ها باشد از قرار معلوم این بار با فرهاد به توافق نرسید و بازگشتش به استقلال کاملاً منتفی شد. 
در چنین شرایطی بحث آمدن فرزاد برادر کوچکتر فرهاد بر سر زبان‌ها افتاد. اتفاقی که زمان گذشته هم رخ داده بود اما فرزاد نتوانست در این پست نظرها را جلب کند و حضورش در استقلال با هاله‌ای از ابهام مواجه شده است. حالا اما استقلالی‌ها بین جواد قراب و فرزاد مجیدی یک نفر را برای این پست انتخاب می‌کنند. نکته اینجا است که استقلال علاوه بر تعویض مربی، ید طولایی در تعویض سرپرست دارد و فصل گذشته چهار پنج سرپرست در این تیم عوض شد و حتی ستار همدانی برای یکی و دو روز تجربه سرپرستی در این تیم را داشت. استقلال در روزهایی که برای قهرمانی می‌جنگد بیش از هر چیز نیاز به آرامش و ثبات دارد اما حواشی این تیم به قدری زیاد است که خیلی وقت‌ها عنان کار از دست سرمربی تیم هم خارج می‌شود. 
نیمکت تیم استقلال کاملاً رنگ تازه‌ای به خود گرفته و افراد جدیدی نسبت به ابتدای فصل روی این نیمکت می‌نشینند. مجیدی البته فصل پیش هم در کنار استقلالی‌ها بود و در نهایت این تیم را نایب قهرمان لیگ برتر کرد و جای خود را به فکری داد؛ مربی که هیچ‌گاه رضایت هواداران را نتوانست کسب کند و در نهایت نیمه راه از استقلال جدا شد تا فرهاد به استقلال برگردد. حالا مجیدی است و نیم‌فصلی که امیدوار است ناکامی‌های فصل گذشته را این بار جبران کند و استقلال را به سکوی قهرمانی برساند.

Page Generated in 0.0056 sec