printlogo


کد خبر: 225999تاریخ: 1399/12/17 00:00
طنزیم
اینستاگرام فیلتر شده؟

هومن جعفری

یورگن کلاب آمد، محمود فکری بازی در بیاورد، محمد صلاح را دقیقه 60 عوض کرد، صلاح هم، وریا غفوری بازی درآورد و شایعه جدایی‌اش اینترنت را پر کرده! چرا پیشکسوتان لیورپول در مورد صلاح و کلاب چیزی نمی‌گویند؟ چرا کسی از خیانت‌های کلاب صحبت نمی‌کند؟ چرا هیچ کدام از کاپیتان‌های لیورپول علیه صلاح استوری نمی‌گذارد؟ نکند اینستاگرام در انگلیس فیلتر است؟ نکند اینها بلد نیستند؟ برای هزارمین بار می‌گویم دوتا خبرنگار و ادمین از ایران بفرستیم آنور آموزش‌های لازم را به برادران لیگ برتری بدهند و خلاص!
شاهین بوشهری‌ها تا وقتی کمالوند در این تیم التماس می‌کرد پول بدهید، تحویل نمی‌گرفتند. به محض اینکه به کادرفنی استقلال اضافه شد، 10 درصد به بازیکنان و مربیان پرداخت کردند، جلسه اضطراری نجات تیم را برگزار نمودند و به زودی به امکانات تیم هم رسیدگی می‌کنند! خب پسران خوب تا وقتی مربی دلش با تیم است از این کارها بکنید نه وقتی استعفا داد و رفت!
***
صحبت‌های محمد برزگر مربی تیم جوانان پرسپولیس بعد از شکست در دربی:
«ما الان نزدیک 9 ماه است یک هزار تومان پول دریافت نکردیم. در مورد تأمین هزینه‌ها هم که زمین مال خود باشگاه است و توپ و مانع و این چیزها هم که هست ولی خب ما 9 ماه است می‌آییم تمرین می‌کنیم، بازی می‌کنیم ولی پولی دریافت نمی‌کنیم. خیلی از این بچه‌ها از لحاظ مالی ضعیف هستند، خیلی‌ها شاید از لحاظ تعذیه مشکل داشته باشند. این‌ها توجیه برای باخت نیستند ولی اگر باشگاه هم یک ذره بیشتر به فکر ما باشد خیلی از لحاظ انگیزشی می‌تواند خوب باشد.»فقط حساب کنید پرسپولیس در چند ماه اخیر چقدر به یورو و دلار پول برای رضایتنامه یا بستن پرونده‌های شکایت داده، بعد ندارند صد میلیون، دویست میلیون بین تیم‌های پایه تقسیم کنند؟
 

Page Generated in 0.0143 sec