printlogo


کد خبر: 225984تاریخ: 1399/12/17 00:00
گل گهر سیرجان صفر – مس رفسنجان صفر
گل گهر در خانه هم نمی‌برد

گل گهر رویارویی با مس رفسنجان را در حالی در خانه خود شروع کرد که هفته گذشته بازی‌ها را با یک گل به سپاهان باخته بود و در این دیدار امید داشت بتواند در بازی خانگی در رویارویی با مس برنده زمین را ترک کند. از طرف دیگر مس در رویارویی با تیم استقلال در هفته گذشته بازی‌ها، یک تساوی باارزش کسب کرده بود و با روحیه بسیار خوبی به مصاف سیرجانی‌ها رفت. 
با سوت داور این دیدار برای سیرجانی‌ها و رفسنجانی‌ها شروع شد و هر دو تیم تلاش کردند خیلی زود به دروازه حریف نزدیک شوند، حملات خوب دو تیم روی دروازه‌ها، بازی جذابی را رقم زد اما نیمه اول بازی با وجود افت و خیز زیاد در بازی، ثمری برای هر دو تیم نداشت و بدون گل به رختکن رفتند. 
شروع نیمه دوم برای سیرجانی‌ها حساس‌تر بود چرا که آنها در صورت گل نزدن، امتیاز بازی خانگی را از دست می‌دادند و این هم یک باخت دیگر به حساب می‌آمد. 
با این وجود آنها نیمه دوم هم راهی به دروازه حریف پیدا نکردند و در حالی که انتظار می‌رفت گل گهر نیمه دوم را بهتر بازی کند و نتیجه بهتری کسب کند، این مسی‌ها بودند که توانستند بازی را مدیریت کنند و البته موقعیت‌هایی را هم روی دروازه میزبان خود ایجاد کنند. 
با این وجود دروازه دو تیم بسته باقی ماند و دو تیم به تقسیم امتیازهای این بازی رضایت دادند و بازی بدون گل زده و با تساوی به پایان رسید.
 

Page Generated in 0.0048 sec