printlogo


کد خبر: 225974تاریخ: 1399/12/17 00:00
هفته هفدهم لیگ یک
جدال پنج تیم برای قهرمانی نیم‌فصل

لیگ یک در حالی به ایستگاه پایانی‌اش در نیم فصل اول رسیده که چهار تیم از پنج تیم مدعی قهرمانی نیم فصل رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. تیم صدرنشین مس کرمان فقط در صورت پیروزی می‌تواند خیالش از صدرنشینی راحت باشد. اما حریف آنها یعنی استقلال خوزستان خودش مدعی قهرمانی است. این بازی اگر با تساوی به پایان برسد آن وقت تکلیف صدرنشین نیم فصل به نتیجه بازی شهرداری آستارا با هوادار بستگی دارد. دو تیمی که مثل تیم‌های بالاسرشان مدعی هستند. نتایج این دو بازی می‌تواند تغییرات زیادی را در جدول ایجاد کند. اما دیگر تیم مدعی یعنی فجرسپاسی فردا به میدان می‌رود. آنها این شانس را دارند که با آگاهی از نتایج تیم‌های دیگر آماده رویارویی با گل ریحان در شیراز شوند.
اما بادران که هفته گذشته بازی‌اش را واگذار کرده، میزبان ملوانی است که پس از چند هفته ناکامی در بازی قبلی موفق به شکست پارس جنوبی جم شد. تیم تهرانی می‌خواهد با این سه امتیاز فاصله‌اش را با مدعیان کمتر کند و شاگردان مازیار زارع هم در تلاشند که دوباره به جمع بالانشین‌ها اضافه شوند.
خوشه طلایی هم پس از تساوی خارج از خانه مقابل خیبر خرم‌آباد میزبان رایکا بابل است. تیم مازندرانی با سه امتیازی که هفته گذشته به دست آورد تا حدودی صاحب حاشیه امنیت شد. همین تیم خیبر هم باید در تبریز به مصاف تیم انتهای جدولی نود برود. شاید نتیجه تساوی برای شاگردان ویسی خیلی هم بد نباشد اما قطعاً به درد نودی‌ها نمی‌خورد.
استقلال ملاثانی که چند روز پیش خبر کناره‌گیری‌شان از لیگ رسانه‌ای شد و به نظر می‌رسید کاملاً هم مصمم باشند اما دوباره تغییر موضع دادند و حالا با شاهین بوشهر روبه‌رو می‌شوند. شاهینی که سرمربی را حالا روی نیمکت استقلال تهران می‌بیند.
پارس جم با محمد نصرتی برای جبران باخت هفته گذشته به میدان می‌آید. آنها میزبان قشقایی شیراز هستند که در رده سیزدهم جدول قرار دارد. دو بازی دیگر این هفته هم فردا برگزار می‌شود.
یکشنبه هفدهم اسفند ماه 99
بادران – ملوان انزلی
داور: محمد باقر پورباقر، کمک‌ها: رامین بابایی- احمد کاظم لو
 
خوشه طلایی ساوه – رایکا بابل
داور: امید جمشیدی، کمک‌ها: بهروز عالمی روشن – محسن دوستان
 
نود ارومیه – خیبر خرم آباد 
داور: عباس خلیلی، کمک‌ها: حامد تازه‌پور- آرش امینی
 
مس کرمان – استقلال خوزستان 
داور: ایمان کهیش، کمک‌ها: سعید علی نژادیان - مرتضی هوشیار 
 
شهرداری آستارا - هوادار تهران
داور: عنایت قوچ‌کانلو، کمک‌ها: هیوا بهمنی - جلال محمدی
 
استقلال ملاثانی – شاهین شهرداری بوشهر 
داور: سید مهدی مرجان زاده، کمک‌ها: احمد آریک- علیرضا صیاد
 
پارس جنوبی جم – قشقایی شیراز 
داور: احمد مرشدی، کمک‌ها: نجف پناهی – هارون چوپان زاده
دوشنبه ۱۸ اسفندماه ۹۹
فجر شهید سپاسی شیراز- گل ریحان البرز
داور: شاهین یزدانی، کمک‌ها: رضا بابارئیسی – محمد حیدری
 
چوکا تالش – آرمان گهر سیرجان
داور: ناصر جنگی، کمک‌ها: مرتضی سلمان نژاد – محسن منصوری
 

Page Generated in 0.0045 sec