printlogo


کد خبر: 225146تاریخ: 1399/12/4 00:00
در چنین روزی ۴ اسفند ۱۳۷۰
از قهرمانی نیم‌فصل استقلال در اولین دوره لیگ برتر تا گلزنی یحیی برای فولاد

استقلال تهران در ادامه هفته سیزدهم مسابقــات فوتبال باشگاه‌های برتر ایران با غلبه بر تیم ملوان بندرانزلی به مقــام نخست نیم‌فصل رقابت‌ها دست یافت.
این دیدار به قضاوت رحیم رحیمی مقدم و در حضور 15 هــزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که تیم استقلال تهران با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست داد تا جمع اندوخته‌های خود را بــــه 27 امتیاز برساند و پیشتازی خود را در لیگ برتر باشگاه هــای کشور تداوم ببخشد.
گل‌های این دیدار را «علیرضا نیکبخت واحــدی»  در دقیقه 41، «محمد مؤمنی» در دقایق 71 و 78 و «فراز فاطمی» در دقیقه 87 برای تیم استقلال تهران به ثمر رساندند.
در دیگر دیدارهای انجام شده، فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی تبریز با نتیجه 3 بر صفر میزبان خود را شکست داد.
«داود دهقانی» در دقیقه 28، «امید شریفی نسبت» در دقیقـــــه 52 و «یحیی گل محمدی» در دقیقه 88 از روی نقطه پنالتی برای تیم فولاد خوزستان در این دیدار گلزنی کردند.
تیم پیکان تهران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با تنها گل دقیقـــه 50 «علی اصغر مدیر روستا» از سد ذوب‌آهن اصفهان گذشت و تیم استقلال رشت در ورزشگاه عضدی این شهر با نتیجه 2 بر صفر ابومسلم خراسان را شکست داد تـــا نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها به دست آورد.
 

Page Generated in 0.0059 sec