printlogo


کد خبر: 225142تاریخ: 1399/12/4 00:00
خرده گزارش

بودیمیر در هیأت مدیره
هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در راستای رسیدگی به امور این باشگاه، روز شنبه تشکیل جلسه داد. این نشست با حضور سیدمجید صدری رئیس هیأت مدیره، جعفر سمیعی نایب رئیس و مدیرعامل باشگاه، سیدمحمد فیاض و غلامعلی محمدعلیپور برگزار شد. در ابتدای جلسه، سمیعی مدیرعامل باشگاه گزارشی از امور مربوط به پرسپولیس، تیم و مسائل مرتبط را ارائه داد.
در جریان این نشست، مسائل مالی، قهرمانی نیم‌فصل تیم بزرگسالان در لیگ برتر، پاداش اعضای تیم، حقوق کارکنان باشگاه، مسائل مربوط به پرونده‌های حقوقی داخلی و خارجی و موارد دیگر مورد بررسی قرار گرفت.
یکی از محورهای اصلی این جلسه، بررسی شرایط پرونده ماریو بودیمیر و واریز پول به حساب این بازیکن بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. با توجه به گزارش واریز پول هنگفت به حساب بودیمیر، اعضای هیأت مدیره ابراز امیدواری کردند که در هفته جاری با مختومه شدن پرونده فوق، مشکل پنجره نقل و انتقالات باشگاه حل شود.
در بخشی از این نشست، ابراهیم شکوری معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه نیز حضور یافت و در خصوص امور تیم و باشگاه، نکاتی را مطرح کرد.
 
 
به دنبال توافق با مصلح
باشگاه پرسپولیس در تاریخ 9 بهمن به پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان به شایان مصلح محکوم شد و در حکم صادر شده از سوی کمیته وضعیت آمده است: اگر ظرف هفت روز از تاریخ ابلاغ رأی به کمیته استیناف اعتراض نشود، رأی مذکور قطعی می‌شود.
باشگاه پرسپولیس در این مهلت هفت روزه به رأی کمیته وضعیت اعتراضی نکرد و البته در فرصت 10 روزه برای پرداخت طلب مصلح هم نتوانست پول را پرداخت کند.
در رأی حکم پرونده شکایت مصلح آمده: اگر ظرف 10 روز این مبلغ پرداخت نشود، پرسپولیس به بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی و پرداخت 25 درصد اصل مبلغ در حق فدراسیون فوتبال به عنوان جریمه محکوم خواهد شد.
هرچند حکم بسته‌شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس تاکنون از سوی فدراسیون فوتبال به سرخ‌پوشان ابلاغ نشده اما مدیران این باشگاه قصد دارند در روزهای آتی و نهایت تا پایان هفته جلسه‌ای با مصلح یا وکیل این بازیکن برگزار کرده و درباره نحوه پرداخت مبلغ مذکور به جمع‌بندی و توافق برسند.پرسپولیسی‌ها که اکنون آخرین مرحله باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود را به دلیل بدهی ماریو بودیمیر پشت سر می‌گذارند، نمی‌خواهند پرونده مصلح به دردسر جدیدی برای جذب و ثبت بازیکنان جدید پرسپولیس تبدیل شود.

Page Generated in 0.0045 sec