printlogo


کد خبر: 225141تاریخ: 1399/12/4 00:00
خبر

رد  درخواست درباره عیسی
چند روز قبل باشگاه پرسپولیس با درخواست کادرفنی برای اینکه عیسی آل کثیر از نظر بدنی و هماهنگی در شرایط مطلوبی بعد از پایان محرومیت قرار داشته باشد، درخواست کتبی خود را برای حضور این بازیکن در فاصله ۴۰ روز به پایان محرومیتش در تمرینات گروهی داده بود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ مثبتی به این درخواست نداده است تا آل کثیر تنها در پایان دوره محرومیت شرایط حضور در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی را به دست بیاورد.
 
125 هزار یورو هنوز نرسیده
با وجود اعلام‌های مکرر مدیران پرسپولیس مبنی بر پرداخت تمام مطالبات این بازیکن، اما وکیل بودیمیر می‌گوید هنوز پول به طور کامل پرداخت نشده است. 
داوور رادیچ دیروز درباره آخرین پرداختی باشگاه پرسپولیس به حساب موکلش گفت تا الان ۳۵۰ هزار یورو پرداخت شده است اما مدیران باشگاه به من گفته‌اند ۱۲۵ هزار یورو هم دو روز قبل به حساب موکل من واریز شده که البته هنوز به حساب او نیامده است.
ما منتظریم این پول واریز شود که اگر این اتفاق رخ دهد، جمع مبلغ دریافتی بودیمیر به ۴۷۵ هزار یورو می‌رسد.
باشگاه پرسپولیس برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتش باید رقمی حدود ۵۰۰ هزار یورو پرداخت کند.
 
عبدی جایی نمی‌رود
طبق اخبار سایت‌های خبری، مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس با دو سه پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری مواجه شده است. این بازیکن در هفته‌های اخیر نیمکت‌نشین شده و این در حالی است که چند تیم برای جذب مهاجم سرخ‌پوشان با مسئولان این باشگاه تماس گرفته‌اند. با این حال کادر فنی پرسپولیس مخالف جدایی عبدی است و مهاجم مازندرانی سرخ‌پوشان همچنان در پرسپولیس خواهد ماند.

Page Generated in 0.0051 sec