printlogo


کد خبر: 225140تاریخ: 1399/12/4 00:00
مدت و نوع قرارداد، مشکل مهم دو باشگاه
مغانلو - پرسپولیس فعلاً در بن بست

پرسپولیس به شدت دنبال جذب شهریار مغانلو است و این بازیکن هم چراغ سبز نشان داده، اما به نظر می‌رسد جذب این بازیکن دشوارتر از آن چیزی باشد که هواداران این تیم تصور می‌کردند.
باشگاه پرسپولیس قصد داشت شهریار مغانلو را به صورت قطعی جذب کند، اما با مخالفت سرمربی سانتاکلارا این موضوع در ابهام قرار گرفت. به همین خاطر صحبت‌هایی مبنی بر انتقال قرضی مغانلو در نیم‌فصل دوم صورت گرفته که ظاهراً در همین راستا توافقاتی هم حاصل شده اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.این موضوع در حالی نزدیک به واقعیت شده که مغانلو در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل براگا، ۹۰ دقیقه به میدان رفت و از نظر نمره‌ای که از سایت‌های پرتغالی دریافت کرد، برترین بازیکن تیمش و دومین بازیکن برتر زمین بود اما شنبه شب در فهرست تیمش مقابل ژیل ویسنته قرار نگرفت.
با این وجود به نظر می‌رسد این ترانسفر به نوعی به بن‌بست خورده است. پرسپولیس پس از اینکه انتقال مغانلو را ارزیابی کرد، به این مهم رسید که باشگاه سانتاکلارا رقم ۷۰ هزار یورو را برای رضایتنامه او در نظر دارد و همچنین مغانلو می‌خواهد قرارداد ششماهه‌ای با پرسپولیس امضا کند.
 این در حالی بود که مدیران پرسپولیس با توجه به شرایط، اعتقاد داشتند که اگر قرار است ۷۰ هزار یورو برای صدور رضایتنامه این بازیکن هزینه کنند و همچنین مبلغی را به عنوان دستمزد به او بدهند، دست‌کم باید به مدت 5/1 فصل او را در اختیار داشته باشند و در غیر این صورت منفعتی برایشان ندارد.
از طرف دیگر نه سانتاکلارا درباره مبلغ رضایتنامه و نه مغانلو درباره موضوع مدت قرارداد، از خواسته خود پایین نیامده‌اند تا نوعی انسداد در مذاکرات پیش بیاید.

Page Generated in 0.0153 sec