printlogo


کد خبر: 225134تاریخ: 1399/12/4 00:00
خرده گزارش

بی‌توجهی فدراسیون فوتبال در قبال تیم ملی
جلسه اسکوچیچ برگزار شد برنامه تیم ملی اعلام نشد
دوری تیم ملی از برگزاری دیدارهای رسمی به 15 ماه رسیده است و با توجه به اعلام برنامه جدید از سوی AFC شاگردان دراگان اسکوچیچ باید 19 ماه پس از شکست مقابل عراق، چهار دیدار باقی‌مانده خود در انتخابی جام جهانی 2022 را برگزار کنند. 
چهار دیدار حساسی که با توجه به جایگاه فعلی ایران در جدول گروه C حیاتی است و تیم ملی باید با پیروزی در هر چهار دیدار خیال خود را از صعود به مرحله بعدی راحت کند، با این حال انگار این روزها آنچه اهمیت ندارد، سرنوشت تیم ملی است و فدراسیون فوتبال توجهی به این مسأله ندارد.
بازی‌های تیم ملی در فروردین ماه 1400 لغو و به خردادماه موکول شد و هر چهار دیدار باقی‌مانده در همان تاریخ برگزار خواهد شد اما هنوز برنامه آماده‌سازی تیم ملی مشخص نیست. 
این در حالی است که بحرین، از اصلی‌ترین رقبای ایران در گروه C سریعاً دو بازی دوستانه مقابل اردن و سوریه را در فیفادی پیش‌ِرو جایگزین کرد، در این بین تنها واکنش رسمی فدراسیون فوتبال در قبال این، افزایش یک‌ هفته‌ای تعطیلات لیگ به‌خاطر لغو دیدارهای تیم ملی بود و از جلسه دیروز (یکشنبه) دراگان اسکوچیچ با مهدی محمدنبی نیز برنامه اردویی برای تیم ملی اعلام نشد و قرار است در این خصوص تصمیم‌گیری شود و برنامه‌ریزی انجام شود.
 
 
7 نامزد انتخابات هیأت فوتبال تهران در جلسه حاضر نمی‌شوند
7 نامزد تأیید صلاحیت شده انتخابات هیأت فوتبال استان تهران به نشانه اعتراض در این انتخابات شرکت نخواهند کرد و آنها حتی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم شکایت کرده‌اند.
انتخابات هیأت فوتبال استان تهران قرار است روز دوشنبه 4 اسفند (امروز) با حضور 15 نامزد تأیید صلاحیت شده برگزار شود اما شرایط برگزاری انتخابات ریاست فوتبال پایتخت خیلی آرام به نظر نمی‌رسد. 7 نامزد تأیید صلاحیت شده به دلیل آنچه ابهامات در برگزاری روند این انتخابات نامیده‌اند در مجمع عمومی هیأت فوتبال استان تهران حاضر نخواهند شد. 
علیرضا یزدانی، سعید فتاحی، ایلکا، خاتونی، صالح و بدخشان نامزدهای تأیید صلاحیت شده‌ای هستند که دوشنبه در مجمع غایب خواهند بود.
این نفرات حتی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از روند برگزاری انتخابات فوتبال پایتخت شکایت کرده‌اند. آنها همچنین به بازرسی کل کشور، بازرسی استان تهران و همچنین فراکسیون ورزش مجلس نامه نوشته‌اند و معتقدند که تشریفات قانونی در برگزاری این انتخابات رعایت نشده است. علیرضا یزدانی یکی از نامزدهای تأیید صلاحیت شده هیأت فوتبال تهران این خبر را تأیید کرده است.
 

 


Page Generated in 0.0053 sec