printlogo


کد خبر: 225129تاریخ: 1399/12/4 00:00
لژیونرها

 «لوپتگی» به دنبال مهاجم ایران
سردار آزمون در رادار باشگاه سِویا اسپانیا
به نقل از سایت «Estadio Deportivo» اسپانیا، باشگاه سویا با سرمربیگری «خولن لوپتگی» به دنبال تقویت خط حمله خود در نقل و انتقالات تابستانی است.
 این سایت اسامی بازیکنان مدنظر سویا را منتشر کرده است که یکی از این نفرات، سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است. 
آزمون در حال حاضر در تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه بازی می‌کند و در ۱۵ بازی نیم فصل اول، ۱۱ گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.
لوپتگی که سابقه سرمربیگری تیم ملی اسپانیا را هم دارد، علاوه بر آزمون بازیکنانی چون «موسی ماره‌گا» مهاجم تیم پورتو و هم‌تیمی مهدی طارمی را هم در لیست خرید خود قرار داده است.
 
 
سوپرلیگ یونان
فرار یاران کریم از باخت خانگی
تیم آاک آتن در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های سوپرلیگ یونان میزبان تیم آسترس تریپولیس بود و در حالی که کریم انصاری‌فرد را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت، به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت.
کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی تیم آاک آتن در پنجمین حضور متوالی خود در ترکیب اصلی تیمش موفق به گلزنی نشد تا شمار گل‌هایش در این فصل همان 8 گل باقی بماند.
یاران انصاری‌فرد در این دیدار خانگی، با گل‌های زودهنگام حریف دچار شوک شدند. آسترس تریپولیس در دقایق 16 و 18 توسط لوئیز فرناندز و دنی سوارز، دو بار دروازه میزبان را باز کرد تا در آستانه یک برد خارج از خانه ارزشمند قرار بگیرد. 
دامیان شیمانسکی در دقیقه 40 یکی از این گل‌ها را جبران کرد تا آاک آتن در نیمه دوم امیدوارانه‌تر برای جبران بازی می‌کند.
تلاش میزبان برای جبران گل دوم در دقیقه 68 جواب داد و باز هم این شیمانسکی بود که توانست خود و تیمش را دو گله کرده و آاک را از شکستی خانگی نجات دهد.
آاک آتن با کسب این یک امتیاز، 44 امتیازی شده و در رده دوم سوپر لیگ یونان قرار گرفت. این در حالی است که المپیاکوس با یک بازی کمتر و 57 امتیاز، مقتدرانه در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.
  
 
شفر: برای کسب 3 امتیاز مقابل السیلیه بازی می‌کنیم
وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال و کنونی الخور قطر در مصاحبه پیش از بازی با السیلیه گفت: «ما در مسیر درستی قرار داریم و می‌توانیم پیشرفت کنیم. 
باید از تمام فرصت‌های به دست آمده در بازی با السیلیه استفاده کنیم. مقابل تیمی قدرتمند بازی داریم ولی باید با تمام قدرت وارد زمین بازی شویم تا 3 امتیاز را کسب کنیم.»
او تأکید کرد: «برای این بازی تمرینات تاکتیکی مناسبی انجام دادیم. باید تمام 11 بازیکن داخل زمین با تمام قوا بازی کنند تا امتیاز کامل بازی‌ها کسب شود. نمی‌خواهم درباره دیدارهای سرنوشت‌ساز آینده برای سقوط نکردن صحبت کنم. باید بازی به بازی جلو برویم تا بتوانیم به هدف مورد نظر برسیم.»
  
 
تک امتیاز شارلروا در خانه قعرنشین
شنبه‌شب در چارچوب هفته بیست‌وهشتم ژوپیلر لیگ بلژیک تیم شارلروا برابر واسلند به تساوی یک - یک رسید. الکساندر ووکوتیچ در دقیقه 87 دروازه شارلروا را باز کرد اما سه دقیقه بعد شارلروا با گلزنی برونو کار را به تساوی کشاند.
در این مسابقه علی قلی‌زاده 65 دقیقه در ترکیب شارلروا بازی کرد. کاوه رضایی هم در فهرست بازیکنان این تیم حضور نداشت. شارلروا با 38 امتیاز در جدول رده‌بندی ژوپیلر لیگ بلژیک نهم است.
 
 
شکست زووله در حضور ۳۰ دقیقه‌ای قوچان‌نژاد
تیم زووله بازی خارج از خانه را در هفته بیست‌وسوم اردویژه هلند واگذار کرد. هشتمین شکست فصل تیم زووله شنبه شب برابر اف‌سی امن با نتیجه 3 بر 2 ثبت شد.
 در این بازی رضا قوچان‌نژاد از دقیقه 60 به عنوان دومین بازیکن تعویضی زووله وارد زمین شد. گل‌های اف‌سی امن در دقایق 36، 45 و 70 به دست آمدند. پولن (43) و ناکایاما (88) برای زووله گل زدند.
 تیم زووله با اندوخته 23 امتیازی رتبه سیزدهم جدول اردویژه هلند را در اختیار دارد.
 

Page Generated in 0.0064 sec