printlogo


کد خبر: 225128تاریخ: 1399/12/4 00:00
سوژه

ویسی تا پایان فصل در خیبر می‌ماند
عبدالله ویسی که قبل از هفته چهارم لیگ یک هدایت خیبر خرم‌آباد را برعهده گرفت و طی ۱۱ هفته گذشته روی نیمکت این تیم حضور داشته، اکنون با پیشنهاداتی از سایر باشگاه‌ها مواجه شده است. در شرایطی که با فرا رسیدن نیم‌فصل لیگ برتر و نزدیک شدن به پایان دور رفت لیگ یک، نیمکت برخی تیم‌ها دچار تغییراتی شده و برخی تیم‌ها بدون سرمربی مانده‌اند، ویسی به‌عنوان یک آلترناتیو در تیم‌ها مطرح شده است. 
در این شرایط باشگاه خیبر خرم‌آباد نسبت به پیشنهاداتی که به سرمربی این تیم ارائه می‌شود، واکنش نشان داده و در بیانیه‌ای نوشت: «متأسفانه شاهد هستیم، برخی تیم‌هایی که سرمربی‌شان برکنار یا جدا شده، به آقای ویسی سرمربی تحت قرارداد باشگاه خیبر خرم‌آباد پیشنهاد می‌دهند که این رفتار خلاف قانون و مقررات انضباطی فدراسیون است. باشگاه‌ها باید اصول حرفه‌ای فوتبال را رعایت کنند و اگر درخواستی دارند، باید با باشگاه مدنظر نامه‌نگاری داشته باشند، نه اینکه بدون اطلاع مدیران وارد مذاکره با سرمربی شوند و پیشنهاد بدهند. به تیم‌هایی که به آقای ویسی پیشنهاد داده‌اند، اطلاع می‌دهیم ایشان تا پایان فصل به‌طور قطعی سرمربی ما خواهند بود و به جدایی ایشان رضایت نخواهیم داد. ضمناً از این پس اگر باشگاهی به آقای ویسی پیشنهاد ارائه کند، موضوع را به فدراسیون فوتبال اطلاع می‌دهیم تا طبق قانون برخورد با این تیم‌ها صورت بگیرد.»
 
 
ورود لیگ برتری‌ها از 21 اسفند به جام حذفی
بر اساس برنامه جدیدی که سازمان لیگ در نظر گرفته، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی نیز قبل از سال جدید برگزار خواهد شد. بر این اساس سازمان لیگ تصمیم گرفته، مسابقات یک شانزدهم نهایی حذفی را طی روزهای 21 و 22 اسفند برگزار کند. 
در این مرحله از رقابت‌های حذفی، تیم‌های لیگ برتری نیز وارد مسابقات حذفی می‌شوند و شانس خود را برای قهرمانی در این تورنمنت و کسب سهمیه آسیایی امتحان خواهند کرد. سازمان لیگ در نظر دارد بعد از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر را نیز در روزهای پایانی سال 1399 برگزار کند و بعد تیم‌ها به استراحت چند روزه بروند تا بعد از تعطیلات نوروز بازی‌ها دوباره از سر گرفته شود.
 
 

Page Generated in 0.0044 sec