printlogo


کد خبر: 225110تاریخ: 1399/12/4 00:00
اردوگاه آبی

 مربی استقلال برگشت
امید دفتری مربی استقلال پس از سفر به آمریکا، به ایران بازگشت تا در تمرینات تیمش حضور پیدا کند. در ابتدای فصل چندین گزینه برای دستیاری محمود فکری در تیم استقلال معرفی شدند که در نهایت و از میان گزینه‌های مطرح شده، امید دفتری به عنوان یکی دیگر از اعضای کادرفنی تیم فکری انتخاب شد. چندی پیش دفتری برای دیدار با خانواده‌اش که در آمریکا حضور دارند، از کشور خارج شد که در نهایت این مربی در تمرینات آبی‌پوشان حضور پیدا نکرد که این مسأله شائبه‌های جدایی او را مطرح کرد. اما دفتری طی روزهای اخیر از آمریکا به ایران بازگشته است و دیروز نیز در جلسه تمرینی استقلال برای دیدار مقابل مس رفسنجان حضور پیدا کرد تا در انجام کارهای تمرینی به محمود فکری کمک کند.
 
غیبت سریالی قایدی ادامه دارد
تمرین دیروز استقلال در زمین شماره 2 کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. مهدی قایدی برای ششمین روز متوالی در تمرین استقلال شرکت نکرد. این بازیکن بعد از بازی با سپاهان مثل همه بازیکنان دو روز به استراحت پرداخت اما بعد از آن عنوان کرد به دلیل سرماخوردگی در تمرینات تیمش شرکت نکرده است. مسئولان استقلال با گذشت 8 روز از بازی با سپاهان هنوز وضعیت بازیکن جوان تیمشان را مشخص نکرده‌اند. سیاوش یزدانی که روز شنبه به دلیل سرماخوردگی با سایر بازیکنان تمرین نکرده بود دیروز در محل تمرین تیمش حضور داشت. پیش از آغاز تمرین بازیکنان استقلال پیش از شروع تمرین، تولد ریگی را به او تبریک گفتند. داریوش شجاعیان به دلیل مصدومیت در تمرین حضور نداشت.
 
مهاجم استقلال همچنان مورد غضب
 دو روز پیش بود که به یکباره محل تمرین استقلال از ورزشگاه اکباتان به زمین شماره چهار آزادی یا همان کمپ تیم‌های ملی فوتبال تغییر پیدا کرد که در این میان بی‌اطلاعی مهاجم استقلال از زمان و مکان تمرین عجیب بود. در پستی که صفحه اینستاگرام باشگاه از عکس‌های تمرین دو روز پیش منتشر کرد، سجاد آقایی مهاجم استقلال یک کامنت زیر این پست ارسال و اعلام کرد که کسی مکان تمرین را به او اطلاع نداده است. اتفاقی که در باشگاه استقلال عجیب به نظر می‌رسید. اما روز شنبه آقایی با تأخیر در تمرینات تیمش شرکت کرد که این اتفاق با واکنش فکری مواجه شد. سرمربی آبی‌پوشان تصمیم گرفت تا مهاجم جوان تیمش را در اختیار کمیته انضباطی قرار دهد. آقایی دیروز نیز در تمرین تیمش شرکت کرد ولی فکری باز هم به او اجازه تمرین نداد تا او با لباس شخصی و چهره‌ای عبوس در گوشه‌ زمین، نظاره‌گر تمرین هم‌تیمی‌هایش باشد.

Page Generated in 0.0045 sec