printlogo


کد خبر: 225100تاریخ: 1399/12/4 00:00
آنچلوتی: می‌خواهم در تاریخ اورتون بمانم

کارلو آنچلوتی گفته که می‌خواهد با اورتون تاریخ‌ساز شود. او اولین مربی اورتون از سال 1999 تاکنون بوده که توانسته لیورپول را در آنفیلد شکست دهد. این مربی ایتالیایی ستایش بسیاری از جوردن پیکفورد، خط دفاعی تیمش و قدرت تمام‌کنندگی بازیکنانش داشت. اورتون به روند ناامیدکننده‌اش در آنفیلد خاتمه داد و آنچلوتی بر این باور است که تیمش نشان داده می‌تواند با بزرگان رقابت کند. او البته می‌داند که اورتون باید در گودیسون پارک هم خوب باشد. این تیم در این فصل تنها چهار بازی خانگی در لیگ را برده اما در خانه حریفان هشت بار پیروز شده است.
آنچلوتی که سه بار فاتح لیگ قهرمانان شده، می‌گوید: «من فهمیدم که مربی شدم که پس از 21 سال، لیورپول را می‌برد. نمی‌دانم آیا این برای اینکه در تاریخ باشگاه جاودان شوم کافی است یا نه اما من دارم روی این موضوع کار می‌کنم!
این پیروزی به این معناست که ما می‌توانیم با بزرگان رقابت کنیم و از کیفیت خود استفاده کنیم. ما شاید کیفیت فنی لیورپول را نداشتیم اما روحیه‌ای قوی داریم و خودباوری‌مان رو به افزایش است. البته، ما باید پیروز شویم. ما باید در خانه بهتر باشیم چون هر چند پیروزی در خانه حریفان لذت‌بخش است اما در خانه به اندازه کافی خوب نیستیم.»
پیکفورد که پس از بازی رفت با لیورپول تحت انتقاد قرار گرفته بود، در این مسابقه چندین واکنش عالی داشت و باعث شد لیورپول چهارمین شکست خانگی پیاپی خود را تجربه کند. آنچلوتی گفت: «این پیکفوردی است که همه می‌شناسند. او در بازی‌اش اعتماد به نفس دارد، احساس امنیت دارد و باهوش است.»
یورگن کلوپ هم در این بازی برای اولین بار در دربی مرسی‌ساید شکست خورد. او پس از بازی گفت: «خیلی آزاردهنده است اما ما گل اول را بسیار بد دریافت کردیم. ما به اندازه کافی خوب دفاع نکردیم و از اشتباهات آنها و موقعیت‌هایی که ساختیم بهره نگرفتیم. به همین دلیل این نتیجه رقم خورد.»
 

Page Generated in 0.0051 sec