printlogo


کد خبر: 225099تاریخ: 1399/12/4 00:00
سولشر: هالند؟ مالکان منچستر از من حمایت می‌کنند!

اوله گونار سولشر گفته باشگاه منچستر یونایتد از او حمایت لازم را دارد تا این تیم را تبدیل به تیمی بسیار موفق کند. او شاید به دنبال هزینه‌های سنگین در تابستان باشد. مالکان یونایتد در سال‌های اخیر با انتقادات بسیاری مواجه بوده‌اند، چرا که در بازار فعالیت زیادی نداشته‌اند و نتوانسته‌اند بازیکنانی مانند جیدون سانچو را بخرند.اما سولشر نسبت به آینده اطمینان دارد و یونایتد ممکن است به سراغ خرید ارلینگ هالند، مهاجم بوروسیا دورتموند برود. سولشر می‌گوید: «ما برنامه داریم که یک من‌یونایتد بسیار موفق را بسازیم؛ تیمی که بازیکنان بزرگ بخواهند در آن بازی کنند. همه چیز بستگی به ما دارد تا پیشرفت کنیم و به قهرمانی‌ها نزدیک‌تر شویم. من نمی‌توانم چیزی درباره بازیکنان بگویم اما از ما حمایت می‌شود.»
یونایتد در تابستان گذشته حاضر نشد 120 میلیون پوند بابت سانچو بپردازد اما آنها ممکن است بتوانند هالند را با قیمتی بسیار پایین‌تر بخرند.
این بازیکن نروژی در سال 2020 با تنها 17 میلیون پوند جذب دورتموند شد و بوندس‌لیگا را در ماه‌های اخیر شعله‌ور ساخته است. او با وجود موفقیت‌هایی که داشته، در سال 2022 تنها با قیمت 66 میلیون پوند در دسترس خواهد بود.
یونایتد پیش‌تر به دنبال هالند بوده است و این بازیکن در مولده نروژ زیر نظر سولشر بازی کرده است. مربی یونایتد می‌گوید: «مالکان از باشگاه و من حمایت می‌کنند و امیدواریم که بتوانیم تیم را بهتر سازیم. ما داریم بهتر می‌شویم اما باید نسبت به سال گذشته پیشرفت کنیم. مرحله بعدی برای ما این است که در لیگ مدعی باشیم.»
 

Page Generated in 0.0033 sec