printlogo


کد خبر: 225019تاریخ: 1399/12/2 00:00
پیشنهاد جدید برای جذب ستاره بارسا
سیتی حقوق مسی را کم کرد

 
 منچستر سیتی پیشنهاد جدید خود به لیونل مسی را ارائه داده است و مبلغ آن 170 میلیون پوند کمتر از مبلغی است که آنها می‌خواستند در تابستان گذشته بپردازند.
این مهاجم بارسلونا در تابستان در آستانه پیوستن به تیم پپ گواردیولا بود اما در نهایت در بارسلونا ماندنی شد. حالا به نظر می‌رسد که او در پایان فصل از بارسا می‌رود.
سیتی به این بازیکن 33ساله قرارداد 600 میلیون پوندی پیشنهاد داده بود اما حالا مبلغ پیشنهادی آنها به 430 میلیون پوند کاهش یافته است.
این باشگاه لیگ برتری به دلیل اوضاع مالی حاکم بر باشگاه‌ها و اینکه مسی یک سال پیرتر شده، مبلغ قرارداد را کاهش داده است. قرارداد مسی در پایان فصل 21-2020 منقضی می‌شود و سیتی نیازی به پرداخت مبلغ انتقال او ندارد.
سیتی می‌خواهد مسی را با قراردادی دوساله با گزینه تمدید برای سال سوم جذب کند. او پس از آن دو فصل را در تیم نیویورک سیتی در MLS خواهد گذراند که متعلق به مالکان منچستر سیتی است.
کل این قرارداد هشت‌ساله خواهد بود و مسی پس از پایان دوران بازی‌اش هم همچنان با گروه فوتبال سیتی قرارداد خواهد داشت. این بازیکن در این مدت سفیر این گروه فوتبال خواهد بود.
مسی در بارسلونا معادل 500 هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد اما او و هم‌تیمی‌هایش در نوامبر به دلیل بحران مالی باشگاه، دستمزدشان را کاهش دادند.
پاری‌سن‌ژرمن هم این بازیکن برنده شش توپ طلا را می‌خواهد.
 

Page Generated in 0.0053 sec