printlogo


کد خبر: 225003تاریخ: 1399/12/2 00:00
در چنین روزی 2 اسفند 1386
«گاسکویین» بازداشت و روانه درمانگاه روانی شد

فوتبالیست نامدار انگلیسی روز پنجشنبه به علت رفتار غیرعادی و بر هم زدن نظم عمومی دستگیر و در یک مرکز درمان روانی بستری گردید.
«پل گاسکویین» در حالی در هتلی در نزدیکی شهر نیوکاسل دستگیر شد که به گفته شاهدان به ایجاد اغتشاش و درگیری مشغول بود.
پلیس منطقه «نورثامبریا» در شمال انگلیس بدون ذکر نام گاسکویین، بازداشت مردی حدوداً 40 ساله به دلیل بی‌نظمی و ایجاد درگیری و انتقال وی را به یک مرکز روانی تأیید کرده است.
بر پایه گزارش‌های منتشر شده، گاسکویین یک روز پیش از دستگیری، در یک هتل دیگر در همین منطقه دردسر ایجاد کرده و از آنجا نیز اخراج شده بود. هافبک ملی‌پوش سابق انگلیس که زمانی محبوب‌ترین ورزشکار این کشور محسوب می‌شد، از مدت‌ها پیش مبتلا به مشکل اعتیاد در مصرف مشروبات الکلی است و این معضل گرفتاری‌های اجتماعی و روحی بسیاری برای وی ایجاد کرده است.
کوتاه شدن عمر فوتبال حرفه‌ای، از هم پاشیدن زندگی خانوادگی، مبتلا شدن به بیماری‌های مختلف، خدشه‌دار شدن شهرت و اعتبار اجتماعی، از دست دادن بخش عمده‌ای از ثروت شخصی و ناکامی در شغل مربیگری از جمله عوارض ابتلای گاسکویین به الکلیسم بوده است.
گاسکویین 40 ساله که توانمندترین و پراستعدادترین فوتبالیست انگلیسی نسل خود لقب گرفته، همچنین مدتها به علت بدرفتاری و آزار همسر سابقش تحت محاکمه و تعقیب قضایی قرار داشت.
 

Page Generated in 0.0055 sec