printlogo


کد خبر: 224992تاریخ: 1399/12/2 00:00
خبر

محرومیت منشا تأیید شد
با توجه به گزارش مقام رسمی مسابقه بین تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان از هفته پانزدهم لیگ برتر، از سوی گادوین منشا، بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی در خور صدور قرار دستور موقت می‌باشد. بر همین اساس؛ به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی او از همراهی و حضور در تمامی مسابقات فوتبال معلق و محروم شد که پس از درخواست تجدید نظرخواهی باشگاه گل‌گهر در خصوص رأی کمیته انضباطی، کمیته استیناف پس از بررسی اعلام کرد از آنجایی که رفتار وی از جمله رفتارهای منافی عفت عمومی و ناقض اصول رفتارهای کلی و نظم فوتبال است، به استناد ماده 100 مقررات انضباطی فدراسیون، ضمن رد اعتراض مشارالیه، دستور موقت صادر عیناً تأیید می‌شود. این تصمیم قطعی است.
 
 
جدایی رسمی 6 بازیکن از نساجی
تیم نساجی مازندران طبق درخواست مجید جلالی برای نیم فصل دوم مسابقات تقویت خواهد شد و تاکنون حضور سعید جلالی‌راد دروازه‌بان نیم فصل اول شهرخودرو در این تیم قطعی شده است. تا امروز امیرحسن موسی‌زاده، روزبه شاه‌علی‌دوست (خیبر خرم‌آباد)، آرمان قاسمی (پیکان)، امیرحسین اسماعیل‌زاده، مصطفی نوروزی و محمد سرافزار بازیکنانی هستند که از این تیم رسماً جدا شدند. همچنین با وجود مطرح شدن شایعه جدایی کریم اسلامی از نساجی این بازیکن همچنان بازیکن این تیم محسوب می‌شود. باشگاه نساجی هم در صورتی که برای اسلامی پیشنهاد رسمی دریافت کند با توافق به این بازیکن اجازه جدایی خواهد داد در غیر این صورت وی در نساجی ماندنی خواهد بود.
 
 
خداحافظی آل‌کثیر با آبادانی‌ها
علی آل‌کثیر اولین بازیکنی است که با دریافت رضایتنامه و طبق نظر کادرفنی از جمع آبادانی‌ها جدا شد. او در حال حاضر از 2 تیم لیگ برتری و یک تیم خوزستانی لیگ یک پیشنهاداتی دارد که گفته می‌شود احتمال حضورش در نساجی مازندران زیاد است که باید دید در نهایت آل‌کثیر شاگرد جلالی می‌شود یا نه.
 
 
لیگ برتر فوتسال زنان
انصراف نماینده شیراز و تساوی در مهم‌ترین بازی
در مهم‌ترین بازی هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان تیم‌های رهیاب تهران و پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. داوری این مسابقه پرحاشیه بود، به طوری که معصومه رضازاده سرمربی رهیاب تهران به عملکرد داور معترض شد. نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان به این شرح است:
هیأت فوتبال رودان 4- شهروند ساری 4
نامی‌نوی اصفهان یک- مس کرمان صفر
هیأت خراسان رضوی 5- پارس آرای شیراز صفر
مس رفسنجان 14- کیمیای اسفراین صفر
رهیاب تهران یک- پالایش نفت آبادان یک
سایپا- پویندگان فجر شیراز (شیرازی‌ها از مسابقه برابر سایپا انصراف دادند).
 
 
کامبک بارسایی تیم امید فریدونکنار!
شگفتی معروف تاریخ فوتبال در لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن، این بار در نیمه‌نهایی فوتبال امیدهای استان مازندران تکرار شد و شاگردان جوان یوسفی در تیم امید شهرستان فریدونکنار موفق شدند یک‌بار دیگر خاطره آن بازگشت فراموش‌نشدنی را تکرار کنند. تیم فوتبال امید کناری‌ها از شهر فریدونکنار در دیداری حساس موفق شد تیم امید شهروند امیرکلا را در مصاف برگشت با ۴ گل شکست دهد. این نتیجه در حالی بود کناری‌ها در بازی رفت ۶ بر ۲ از حریف مقتدر خود شکست خورده بودند و جبران آن باخت در ذهن خوش‌باورترین هوادار این تیم هم نمی‌گنجید. گل‌های فریدونکنار در این بازی خاطره‌انگیز را بهزاد سلیمانی در دقایق ۶۰، ۸۲ و ۹۶ و علیرضا برزگر در دقیقه ۷۳ به ثمر رساندند. هدایت تیم فریدونکنار برعهده حسین یوسفی مربی آتیه‌دار این شهرستان است که با دانش و تجربه لازم به همراه کمک کادرفنی و تلاش و روحیه بالای بازیکنان چنین بازگشتی را رقم زد و استعداد درخشان این شهرستان ساحلی را به رخ فوتبال کشور کشید. نماینده فریدونکنار باید در بازی فینال استان مازندران به مصاف امید دریای بابل برود اما کناری‌ها با همین صعود معجزه‌آسا جواز شرکت در لیگ امیدهای کشور را نیز کسب کردند و از فصل آتی نام این تیم را در مصاف با قدرت‌های فوتبال کشور خواهیم شنید. نکته جالب اینکه بهزاد سلیمانی که در این دیدار درخشید و هت‌تریک کرد با ۱۴ گل در صدر جدول گلزنان ایستاده و یکی از بازیکنان آینده‌دار تیم کناری‌ها محسوب می‌شود و احتمالاً در فصول آتی از او در تیم‌های معروف ایران بیشتر خواهیم شنید.
 

Page Generated in 0.0049 sec