printlogo


کد خبر: 224990تاریخ: 1399/12/2 00:00
ادامه بازی‌های هفته پانزدهم لیگ یک
امیدواری بادران برای گرفتن صدر از مس

نسرین کاظمی  

هفته پانزدهم بازی‌های دسته اول فوتبال کشورمان روز گذشته با دو دیدار تیم‌های چوکا تالش – پارس جنوبی جم و مس کرمان – خیبر خرم آباد، استارت خورد و امروز با برگزاری سایر بازی‌ها ادامه و پایان خواهد یافت.
در اولین دیدار امروز شهرداری آستارا در ساعت 14 به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت. دو تیم همسایه در جدول رده‌بندی در حالی به مصاف هم می‌روند که تیم میزبان یعنی شهرداری آستارا با یک امتیاز بالاتر از میهمان خود ایستاده است و امیدوار است با بهره‌گیری از امتیاز میزبانی سه امتیاز بازی را کسب کند تا جایگاهش را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد. از طرف دیگر استقلال خوزستان باتجربه هم به برد فکر می‌کند چرا که حریف‌اش کم‌تجربه است و اگر استقلالی‌ها بتوانند بازی را خوب شروع کنند شاید به سه امتیاز هم برسند. در دومین بازی و در ساعت 14:30 فجر سپاسی به مصاف هوادار خواهد رفت که این دو تیم هم در جدول رده‌بندی همسایه هستند و برد هر کدام از این دو تیم، می‌تواند تیم برنده را به صدر جدول نزدیک‌تر کند. هوادار که توانسته نتایج خوبی در این فصل کسب کند با 24 امتیاز و هم امتیاز با رقیبش یعنی فجر سپاسی در رده چهارم جدول رده‌بندی است. فجر سپاسی میزبان این بازی است و قطعاً به برد بازی در بازی خانگی فکر می‌کند و اگر از امتیاز میزبانی خوب استفاده کند شاید بتواند با غلبه بر هوادار وضعیت خود را بهبود بخشد و به صدر جدول نزدیک‌تر شود.
در دیدار بعدی و همزمان با دیدار فجر و هوادار دو تیم بادران و قشقایی شیراز به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که صدرنشین باید به مصاف تیم پانزدهم جدول رده‌بندی برود. بادران با صدرنشینی به خوبی نشان داده که چقدر تیم خوبی است و البته با امتیاز میزبانی امیدوارتر به برد حریف‌اش در این هفته است. بادران قطعاً برای حفظ صدرنشینی به این بازی می‌رود و اصلاً دوست ندارد خیلی زود صدر جدول را از دست بدهد. نود ارومیه در قعر جدول رده‌بندی میزبان رایکا بابل در این هفته از بازی‌ها است. این تیم خیلی امیدوار به کسب امتیاز نیست اما رویارویی با رایکا که در میانه جدول جا خوش کرده، برای آنها خیلی سخت نخواهد بود. اگر بتوانند از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنند شاید بتوانند به سه امتیاز بازی برسند.
ساوه‌ای‌ها در این هفته میزبان آرمان گهر هستند بازی که در ساعت 14:30 دقیقه استارت خواهد خورد و خوشه طلایی در رده دوازدهم و با روحیه بهتری به مصاف تیم رده چهاردهمی این رقابت‌ها یعنی آرمان گهر خواهد رفت. خوشه طلایی برای بهتر کردن وضعیت خود در جدول رده‌بندی به سه امتیاز این بازی خانگی فکر می‌کند و امیدوار است برنده از زمین خارج شود.
باز هم دو همسایه در جدول رده‌بندی در ساعت 15 به مصاف هم می‌روند؛ استقلال ملاثانی در رده دهم میزبان ملوان رده نهمی خواهد بود. استقلالی‌ که اگر از امتیاز میزبانی خوب استفاده کند حداقل می‌تواند جایگاه حریف‌اش را در جدول رده‌بندی تصاحب کند و شرایطش را بهتر کند. و در نهایت آخرین دیدار این هفته و در ساعت 15 بین دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و گل ریحان برگزار خواهد شد. شاهینی‌ها با قرار گرفتن در رده هشتم جدول و با امتیاز میزبانی به مصاف تیم هفدهم جدول خواهند رفت و قطعاً به کسب سه امتیاز فکر می‌کنند. هرچند ممکن است میهمان بتواند آنها را غافلگیر کند چرا که شرایط بد میهمان بوشهری، این تیم را خطرناک خواهدکرد.
 
 
مس به صدر برگشت
هفته پانزدهم لیگ یک دیروز با انجام 2 بازی شروع شد که مس کرمان توانست در یک بازی مهم و سرنوشت‌ساز به پیروزی برسد و بار دیگر صدرنشین شود. مسی‌ها در این بازی مقابل خیبر خرم‌آباد میزبان بودند که با انجام یک بازی زیبا و با برنامه موفق شدند شاگردان عبدالله ویسی را شکست دهند. در این بازی بهرام رشیدفرخی در دقیقه 42 و محمدعلی صفیا در دقیقه 78 برای تیم رضا مهاجری گل زدند. در دیگر بازی دیروز، چوکای تالش و پارس جنوبی جم مقابل هم قرار گرفتند. نیمه اول این بازی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم، چوکا با توجه به اینکه میزبان بود توانست شروع بهتری داشته باشد و خیلی زود گل بزند. در دقیقه 55 رضا اعتمادی دروازه پارسی‌ها را باز کرد. بعد از آن شاگردان محمد نصرتی تلاش زیادی برای زدن گل مساوی داشتند اما موفق نبودند که در دقیقه 3+90 ایمان شورابی دروازه خودی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.
 

 


Page Generated in 0.0065 sec