printlogo


کد خبر: 224978تاریخ: 1399/12/2 00:00
بازیکنان پرسپولیس بعد از قهرمانی نیم فصل:
با اضافه شدن یکی دو بازیکن دیگر از این هم بهتر می‌شویم

سیامک نعمتی بعد از برتری 5 بر صفر پرسپولیس مقابل گل‌گهر گفت: «به همه هواداران تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. جای علی انصاریان و مهرداد میناوند خالی است. این برد تقدیم به آنها و روح‌شان.»
وی افزود: «چند هفته قبل گفته بودم که ما هم‌قسم شده‌ایم از این پنج بازی همه امتیازها را بگیریم و به صدر جدول برسیم. این قهرمانی نیم‌فصل و ان‌شاءالله قهرمانی آخر فصل را به روح آن دو بزرگوار تقدیم می‌کنیم.»هافبک راست پرسپولیس گفت: «خیلی برد خوبی بود و تیم‌مان هم هفته هفته بهتر می‌شود. با اضافه شدن یکی دو نفر دیگر به تیم‌مان از این هم بهتر می‌شویم.»نعمتی درباره اینکه جریان نشان دادن دستش پس از گلزنی چه بود، گفت: «نام همسرم را روی دستم تتو کرده‌ام و به همین دلیل دستم را نشان دادم.»امید عالیشاه هم در مصاحبه بعد از بازی‌اش گفت: «یکی از بهترین بازی‌های ما بود که به روند رو به رشد خود ادامه دادیم. ان‌شاءالله این روند در آینده نیز همینطور ادامه پیدا کند.»وی در مورد درگیری با بهنام برزای هم گفت: «اسم این را نمی‌توان درگیری گذاشت. برزای یک بار کنار خط مرا زد که بر سر مالکیت توپ بود. با هم در جنگ بودیم که او خطا کرد و کارت زرد دومش را گرفت.»
همچنین محمد انصاری پس از قهرمانی شاگردان یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل گفت: «کسب سه امتیاز و در نهایت قهرمانی نیم‌فصل مهم بود. با تلاش همه بچه‌ها و حمایت هواداران توانستیم یک پیروزی خوب کسب کنیم.»
 

Page Generated in 0.0055 sec