printlogo


کد خبر: 224976تاریخ: 1399/12/2 00:00
خبر

اعتراض سید به منشا
گادوین منشا که در بازی دیروز محروم بود، قبل از بازی روی چمن ورزشگاه سیرجان با هم تیمی‌های سابق خود مثل نعمتی، کمال و سید جلال خوش و بش گرمی کرد. البته کاپیتان پرسپولیس ضمن اعتراض به منشا به خاطر انجام دادن حرکتی که سبب محرومیتش شد، گفت: «آن چه حرکتی بود، که کردی!» در ادامه مهاجم نیجریه‌ای گل گهر با احسان حسینی، بوژیدار رادوشویچ و مهدی عبدی عکس یادگاری گرفت.
 
اولین گل و پاس گل شیری
مهدی شیری که بعد از اشتباه عجیب در فینال آسیا چند هفته‌ای نیمکت نشین بود در سه بازی اخیر به ترکیب اصلی رسید و دیروز در سیرجان درخشید. او اولین گلش با پیراهن پرسپولیس را دیروز با ریباند شوت نعمتی به ثمر رساند ضمن اینکه اولین پاس گل این فصلش را هم داد و برای ثبت گل به خودی زنده روح بیشترین نقش را داشت.
 
اولین بازی انصاری
بالاخره فرصت رونمایی از محمد انصاری در ترکیب پرسپولیس فرا رسید. انصاری که دو ماهی است شرایط بازی پیدا کرده تا دیروز شانس بازی کردن نداشت، چرا که پرسپولیس بازی‌های سختی را تجربه کرد اما دیروز بعد از اینکه یحیی تیمش را با 5 گل برتر از حریف جلو دید، حدود 6دقیقه به انصاری فرصت داد تا بعد از 9 ماه به میدان برگردد و در یک مسابقه رسمی حضور داشته باشد.
 
بهترین برد نیم فصل اول
پرسپولیس با بردهای اقتصادی و اختلاف گل حداقلی طی چهار بازی قبلی کاری کرده بود تا کمتر تعریف و تمجید بشنود اما در سیرجان تیم یحیی یکباره همه معادلات را به هم زد. پرسپولیس قبل‌تر در این فصل تنها در دیدار مقابل شهرخودرو با اختلاف سه گل پیروز شده و بقیه بردهایش با یک گل اختلاف رقم خورده بود اما دیروز بهترین برد خودش و بهترین پیروزی تیم‌های لیگ برتری در نیم فصل اول را ثبت کرد.

Page Generated in 0.0045 sec