printlogo


کد خبر: 224967تاریخ: 1399/12/2 00:00
علیرضا طارمی: مهدی دوست دارد روزی به رئال مادرید برود
مهدی هنوز به حقش نرسیده

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
علیرضا طارمی پدر مهدی طارمی ملی‌پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو به بهانه درخشش مهدی طارمی در تیم باشگاهی‌اش و گلزنی‌های متعدد که البته گلزنی مقابل یوونتوس اوج کار طارمی بود با لهجه زیبای بوشهری پاسخگوی سؤالات ما شد.
 
آقای طارمی درخشش پسرتان را تبریک می‌گوییم. واقعاً فکر می‌کردید که مهدی مقابل تیم بزرگی مثل یوونتوس گلزنی کند؟
 مهدی از زمان کودکی در هر تورنمنتی شرکت می‌کرد گل می‌زد و حتی در تیم‌های پایه هم که بود همیشه عنوان آقای گلی را کسب می‌کرد. در مقطعی هم خودم مربی مهدی بودم و استعداد بالای او را به شکل مشهودی حس و مشاهده کردم. در مورد اینکه مهدی با تیمش تا کجا پیش خواهد رفت باید بگویم که من نسبت به تیم مهدی و شخص او اطمینان دارم. درست است که بازی بعدی‌شان در ایتالیا است اما در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست چه بسا در یک مسابقه مسائلی پیش می‌آید که نا‌مشخص است و از آنجا که با وجود کرونا، تماشاگر و بازی خارج از خانه و داخل خانه تفاوت چندانی وجود ندارد من به صعود پورتو در مجموع دو بازی رفت و برگشت ناامید نیستم.
جدا از این مسأله چقدر برای بازی برگشت مانند دیدار رفت که مهدی درخشید روی مهدی و توانایی‌اش حساب کرده‌اید؟
 مهدی هنوز به حقش نرسیده چون او توانایی زیادی دارد و من افق بسیار روشنی را برای او متصور هستم البته پورتو تیم بزرگی است و حتی سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم دارد و در کشور پرتغال هم همیشه یک پای قهرمانی محسوب می‌شود. مهدی تمرکزش را ششدانگ روی موفقیت تیم باشگاهی‌اش در بازی‌های لیگ پرتغال و البته لیگ قهرمانان اروپا معطوف کرده و این موضوع شرایط را بهتر می‌سازد و اوضاع را بهبود می‌بخشد. درخشش مهدی و گلزنی‌هایش هم کمک کرده تا او بیشتر شناخته شود و حتی شانس بازی در تیم‌های بزرگتر را پیدا کند.
مهدی طرفدار رئال مادرید است. فکر می‌کنید روزی بتواند به آن تیم برود؟
 بله مهدی طرفدار رئال است و دوست دارد روزی بتواند به رئال مادرید برود و ان‌شاءالله که بتواند به خواسته‌اش برسد. البته من هم به عنوان پدر مهدی واقعاً به او و موفقیت‌هایش افتخار می‌کنم و از مردم می‌خواهم برایش دعا کنند تا او باز هم بدرخشد و موجب خوشحالی بیشتر مردم ایران شود.
با مهدی بعد از بازی صحبتی نکردید؟
 بعد از بازی به خاطر گلزنی و درخشش مهدی برایش پیام خسته نباشید و تبریک موفقیت فرستادم و برایش آرزوی موفقیت کردم.

Page Generated in 0.0046 sec