printlogo


کد خبر: 224966تاریخ: 1399/12/2 00:00
لژیونرها

پایان مصدومیت ستاره ایرانی برایتون
بازگشت جهانبخش مقابل کریستال پالاس
علیرضا جهانبخش از آغاز این فصل با بدشانسی‌های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و در واقع مصدومیت‌های متوالی موجب شده تا این ستاره ایرانی نتواند بازی‌های زیادی در ترکیب تیم گراهام پاتر انجام بدهد. برایتون در ۳۷ روز اخیر هفت مسابقه در لیگ برتر انگلیس و دو دیدار در جام حذفی انجام داده که در این ۹ بازی علیرضا جهانبخش را به خاطر آسیب‌دیدگی در اختیار نداشته است اما حالا سرمربی این تیم خبر از پایان مصدومیت بازیکن ایرانی‌اش داد.
جهانبخش که در این فصل ۱۱ بازی در لیگ جزیره انجام داده و سه بار در جام اتحادیه و یک بار در جام حذفی انگلیس به میدان رفته، موفق به زدن دو گل و تأثیرگذاری روی سه گل طی این مدت داشته و حالا امیدوار است با پایان بدشانسی‌ها و بازگشت به میادین، بتواند دوباره روند خوب خود را آغاز کند. تیم فوتبال برایتون روز دوشنبه در بیست و پنجمین بازی فصل میزبان کریستال پالاس رده چهاردهمی خواهد بود که بنابر اعلام گراهام پاتر سرمربی این تیم، علیرضا جهانبخش و دنی ولبک می‌توانند بازی کنند اما طارق لمپتی و آدام وبستر همچنان مصدوم هستند.
جهانبخش که در دیدار مرحله سوم FA Cup مقابل نیوپورت آسیب دید و در دقیقه ۷۱ تعویض شده بود، در دور رفت لیگ برتر انگلیس هم به خاطر مصدومیت دیدار با کریستال پالاس را از دست داده بود ولی اکنون امیدوار است با نظر پاتر بتواند روز دوشنبه برابر این تیم به میدان برود.
 
 
افزایش دستمزد، چراغ سبز مدافع تیم ملی
پیشنهاد جدید ترابزون به حسینی
سایت «صباح» ترکیه خبر داد مسئولان باشگاه ترابزون اسپور اقدام رسمی برای تمدید قرارداد مجید حسینی مدافع ایرانی خود انجام دادند. اولین جلسه مسئولان ترابزون با مدافع ایرانی تشکیل شد. 
در این جلسه ترابزون پیشنهاد تمدید قرارداد با افزایش دستمزد را به حسینی ارائه کرد که با استقبال مدافع ایرانی همراه شد. مجید حسینی سال 2018 از استقلال راهی ترابزون اسپور شد.
 مدافع ایرانی در طول دو و نیم سال گذشته عملکرد خوبی برای تیم ترکیه‌ای داشته و به همین خاطر مسئولان باشگاه به دنبال تمدید دوباره قرارداد این بازیکن هستند.
 
 
بعد از انتقال به زوریا، نظرم تغییر کرد
زاهدی: اهداف بزرگی داریم
شهاب زاهدی درباره حضورش در تیم زوریا لوهانسک و اینکه برای نیم فصل دوم لیگ اوکراین چطور خود را آماده کرده است، گفت: «هر روز دو جلسه تمرین داشتم. می‌دانستم اگر می‌خواهم به زوریا بیایم باید در شرایط عالی باشم و آن را در زمین نشان بدهم. علاوه بر شرایط فیزیکی، از نظر ذهنی هم آمادگی خوبی دارم. وقتی به تیم المپیک دونتسک رفتم دو سه ماه طول کشید تا به همه چیز عادت کنم. فکر می‌کردم در تیم زوریا هم همینطور باشد اما زمانی که اینجا به بازیکنان و کادر فنی رسیدم از من استقبال شد و مشکلی در این زمینه ندارم.»
مهاجم ایرانی زوریا در خصوص هم تیمی بودنش با اللهیار صیادمنش دیگر بازیکن ایرانی این تیم هم گفت: «صیادمنش را از ایران می‌شناسم. وقتی او به زوریا منتقل شد، ما در شهر کیف همدیگر را ملاقات کردیم. خوب است که با یکدیگر هم تیمی هستیم.» زاهدی در پایان درباره کار کردن با «ویکتور اسکریپنیک» سرمربی زوریا هم گفت: «او به ما گفت که می‌خواهیم به چه چیزی برسیم و من را به تیم معرفی کرد. احساس خوبی دارم و از حضور در زوریا خوشحالم. فکر می‌کردم زاپروژیا شهر کوچکی است اما نظرم بعد از حضور در تیم زوریا تغییر کرد.»
 
 
سامان مقابل کاونتری فیکس است؟
بازگشت احتمالی قدوس به ترکیب برنتفورد
تیم فوتبال برنتفورد شنبه در هفته سی و یکم دسته اول انگلیس (چمپیونشیپ) میهمان تیم کاونتری است. در همین راستا سایت «sportsmole» انگلیس به بررسی ترکیب دو تیم در این بازی پرداخت که این رسانه انگلیسی سامان قدوس را در ترکیب اصلی تیم قرار داد. هافبک - مهاجم ایرانی در بازی قبلی برنتفورد ذخیره بود و به عنوان بازیکن جانشین راهی زمین شد. 
قدوس از ابتدای فصل جاری به صورت قرضی از امی‌ین به برنتفورد منتقل شد و عملکرد خوبش باعث شد تا این باشگاه انگلیسی با این بازیکن ایرانی قرارداد دائمی امضا کند.

Page Generated in 0.0051 sec