printlogo


کد خبر: 224957تاریخ: 1399/12/2 00:00
خبر خوب برای فکری
بازگشت مرادمند از بازی با مس

میان خرید‌های جدید استقلال محمدحسین مرادمند با اتکا به آمار‌های باقی‌مانده عملکرد مطلوب‌تری دارد. گرچه بابک مرادی هم در این قاب قرار می‌گیرد و جزو خرید‌های موفق استقلال محسوب می‌شود اما به واقع مرادمند شرایط بهتری دارد.
 حتی مهدی مهدی‌پور که بازی‌های کمی در ترکیب استقلال انجام نداده و غالباً حضوری 90 دقیقه‌ای را تجربه کرده یا احمد موسوی هم چنین شرایطی ندارند. 
محمد نادری هم به واقع یکی از ضعیف‌ترین خرید‌های استقلال تا امروز بوده اما مرادمند از همان هفته‌های آغازین که موفق شد در ترکیب استقلال قرار بگیرد، عملکرد درخشانی داشت و توانست به مردی همواره ثابت در خط دفاع تبدیل شود.
 غیبت مرادمند در هفته‌های اخیر تا حدی خط دفاع استقلال را با مشکل مواجه کرده و بازیکنی همچون عارف غلامی هرگز نتوانسته جای این مدافع را پرکند و به بازیکنی مطمئن تبدیل شود. بازگشت مرادمند به همین جهت می‌تواند خبر خوشایندی برای کادرفنی استقلال باشد تا دوباره این بازیکن را در ترکیب اصلی قرار دهد. احتمالاً استقلال در بازی‌های آتی نیز از روش 3 دفاع استفاده خواهد کرد که مرادمند یکی از اضلاع دفاع خواهد بود و به احتمال زیاد در پست دفاع آخر به بازی گرفته خواهد شد. البته مرادمند در روزهایی که استقلال با 4 دفاع به میدان می‌رفت هم قابلیت بازی در این پست را داشت و به خوبی می‌توانست نیازهای استقلال را در این پست برآورده کند. 
با توجه به اینکه مرادمند میان همه مدافعان امروز استقلال شرایط فنی مطلوب‌تری دارد و با ثبات پیش می‌رود هرگاه آماده بازی باشد، قطعاً در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و حضورش ارتباطی با روش بازی استقلال ندارد و در هر حالت تاکتیکی در ترکیب اصلی جا خواهد گرفت. گفته می‌شود فکری قصد دارد در اولین بازی دور برگشت لیگ از ترکیب مرادمند، یزدانی و دانشگر در پست دفاع بهره بگیرد.

Page Generated in 0.0052 sec