printlogo


کد خبر: 224955تاریخ: 1399/12/2 00:00
اردوگاه آبی

 تمرین در زمین جدید
 در شرایطی که شایعه شده بود تمرین دیروز استقلال لغو شده، این تیم کار را در زمین شماره چهار آزادی دنبال کرد.
 شاگردان محمود فکری بعد از یک هفته جنجالی و خبرساز، تمرین دیروز خود را در زمینی جدید برگزار کردند تا از حواشی حضور هواداران دور باشند.
 حضور هواداران طی سه تمرین اخیر این تیم در‌ استادیوم راه‌آهن که با حواشی زیادی همراه بود، باعث شد این تیم روز گذشته در زمین شماره چهار آزادی تمرینات خود را دنبال کند. 
در تمرین مهدی قایدی، رشید مظاهری و عارف غلامی غایب بودند. زمین شماره ۴ آزادی از چمنی مصنوعی برخوردار‌ است و باید دید برنامه محمود فکری برای ادامه تمرینات با توجه به دیدار با مس رفسنجان که از چمنی مصنوعی در دیدارهای خانگی خود بهره می‌گیرد چه خواهد بود.
 
 
بازی تدارکاتی لغو شد
با توجه به تعویق یک هفته‌ای مسابقات لیگ برتر قرار بود تیم‌های استقلال و سایپا در دیدار تدارکاتی به مصاف هم بروند.
 با وجود این، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقه فراهم نشد و کادر فنی دو تیم برای زمان این مسابقه به توافق نرسیدند تا دیدار تدارکاتی سایپا و استقلال لغو شود.
 استقلال باید روز پنجم اسفندماه به مصاف تیم مس رفسنجان برود اما بعید است که این تیم بتواند در این بازی سرحال و آماده باشد.
 
 
تلاش برای برکناری فکری
گفته می‌شود دو نفر از اعضای هیأت مدیره استقلال موافق به ماندن فکری نیستند! با این حال، سایر اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال با این مسأله مخالفت کردند.
 همین مسأله باعث شد برکناری محمود فکری از هدایت آبی‌پوشان منتفی شود.
 نکته جالب توجه اینجاست که عبدیان و نظری همچنان روی نظر خود برای برکناری فکری اصرار دارند. این اتفاقات در شرایطی رخ داده که استقلال این روزها مشکلات داخلی زیادی دارد و برخی از هواداران معتقدند فکری باید برکنار شود و برخی خواهان ماندن او هستند.
 

Page Generated in 0.0065 sec