printlogo


کد خبر: 224948تاریخ: 1399/12/2 00:00
خبر

مشاوره یک رزمی‌کار برای فدراسیون دوچرخه‌سواری
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری یک رزمی‌کار را به عنوان مشاور خود منصوب کرده است. فدراسیون دوچرخه‌سواری در دوران سرپرستی به سر می‌برد و افشین داوری نیز سرپرستی این فدراسیون را بر عهده دارد. سرپرست فدراسیون، محمود رشیدی رئیس پیشین فدراسیون ورزش‌های رزمی را به عنوان مشاور خود منصوب کرده است. حتی درخواست عضویت رشیدی در هیأت رئیسه فدراسیون نیز برای وزارت ورزش ارسال شده و مدارک او در حال بررسی است تا حکمش توسط وزارت ورزش ابلاغ شود. نکته مهم این است که فدراسیون دوچرخه‌سواری با توجه به تکمیل نشدن ساختمان جدیدش، مکانی برای خود ندارد، از این رو فعلاً بخش اداری فدراسیون در کمپ تیم‌های ملی در پیست دوچرخه‌سواری مستقر است. در این شرایط که فدراسیون و ملی‌پوشان بطور مشترک در حال استفاده از کمپ هستند، یک اتاق نیز برای رشیدی در نظر گرفته شده است. رشیدی بیشتر سمت‌هایی که داشته در رشته‌های رزمی بوده است و اینکه چگونه می‌تواند به دوچرخه‌سواری کمک کند، جای سؤال دارد، از طرفی وقتی فدراسیون فضا به اندازه کافی ندارد، حالا یک اتاق هم برای مشاور در نظر گرفته شده است، بسیار تعجب‌آور است.
 
 
آغاز مرحله پنجم اردوی تیم ملی کاراته زنان
مرحله پنجم اردوی تیم ملی کومیته و مرحله دوم اردوی تیم ملی کاتای زنان ایران از روز گذشته آغاز شد. مرحله پنجم اردوی تیم ملی کومیته و مرحله دوم اردوی تیم ملی کاتای زنان ایران با انجام تست کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات آغاز شد. در مرحله پنجم اردو تیم ملی کومیته زنان حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، فاطمه خنکدار، نگین آلتونی، مبینا حیدری و فاطمه صادقی ملی‌پوشان زنان کاراته حضور دارند که تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوشقدم سرمربی و فاطمه قاسمی مربی برگزار می‌کنند. در مرحله دوم اردوی تیم ملی کاتا نیز مهسا افسانه، نگین باقری، فاطمه صادقی، فاطمه ایمانی و حدیث جمال ملی‌پوشان زنان حضور دارند که تمرینات خود را زیر نظر فاطمه بغلانی‌پور مربی تیم ملی کاتای زنان انجام می‌دهند. سرپرستی این اردو نیز بر عهده الهام برگی است. طبق اعلام کادر فنی تیم ملی زنان، این مرحله از اردو‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی کاتا و کومیته زنان تا ۷ اسفند‌ماه ادامه دارد. اردوهای ملی‌پوشان کاراته ایران برای حضور در رقابت‌های کاراته‌وان استانبول، مراکش و پاریس که یکی از رقابت‌های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل شده است.
 
 
رویارویی والیبالیست ایران با سرمربی تیم ملی در لیگ اروپا
عبادی‌پور رودررو با آلکنو
تیم زنیت‌کازان روسیه با هدایت سرمربی جدید ایران قرار است در مسابقات لیگ والیبال قهرمانان اروپا به مصاف اسکرا بلخاتوف برود. دور رفت این مسابقات از۲۴ فوریه (ششم اسفند ) آغاز می‌شود. تقابل سرمربی جدید والیبال ایران با میلاد عبادی‌پور، ملی‌پوش والیبال ایران که برای تیم اسکرا بلخاتوف بازی می‌کند، می‌تواند به  جذابیت‌های این رقابت‌ها بیفزاید. عبادی‌پور که در تیم لهستانی عملکرد درخشانی داشته و به عنوان بازیکن اصلی این تیم بازی می‌کند، انگیزه زیادی دارد تا خود را به سرمربی جدید والیبال ایران نشان دهد. از طرف دیگر آلکنو هم می‌خواهد قدرت تیمش را به رخ همگان بکشد. تیم زنیت‌کازان روسیه در لیگ این کشور  و لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشته است. زنیت اکنون با ۴۸ امتیاز در رده سوم لیگ روسیه قرار دارد و این تیم موفق شده بدون شکست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ والیبال قهرمانان اروپا راه پیدا کند. زنیت‌کازان در گروه C لیگ قهرمانان والیبال از شش بازی خود به شش پیروزی دست یافته است و تیم اسکرا در گروه A این رقابت‌ها موفق شد به عنوان بهترین تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. اسکرا در دور مقدماتی به چهار پیروزی و دو شکست دست یافته است. آلکنو معتقد است که می‌تواند تیمش را برای بازی با اسکرا آماده کند و به نظر می‌آید علاقه‌مندان والیبال قرار است بازی جذابی را تماشا کنند.
 
 
ملی‌پوش اسکی قهرمانی جهان را از دست داد
 مصدومیت جعفری در مارپیچ بزرگ
تیم ملی اسکی ایران به مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا اعزام شده اما مشکلات دست از سر این تیم بر نمی‌دارد. بعد از اینکه سمیرا زرگر سرمربی تیم زنان اسکی از همراهی تیم ملی بازماند، حالا از اردوی این تیم خبر می‌رسد که مرتضی جعفری، یکی از ملی‌پوشان اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی جهان اسکی آلپاین که در جریان رقابت‌های مارپیچ بزرگ مصدوم شده بود، ادامه مسابقات را از دست داده است. فدراسیون اسکی در خبری به نقل از پژمان مزینانی، سرپرست تیم ملی اعلام کرده که مصدومیت این ورزشکار جدی است و نمی‌تواند در رقابت‌های مارپیچ کوچک شرکت کند. همچنین عنوان شده که او هفته‌ها قادر به مسابقه نخواهد بود. تیم‌های ملی اسکی زنان و مردان ایران، ۲۸ بهمن ماه راهی مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کورتینا ایتالیا شدند. عاطفه احمدی، فروغ عباسی، صدف ساوه شمشکی و مرجان کلهر چهار اسکی‌باز تیم زنان و پوریا ساوه شمشکی، نیما بها، بهنام کیا شمشکی و مرتضی جعفری هم اعضای تیم ملی مردان هستند. هدایت تیم ایران در این رقابت‌ها بر عهده باقر کلهر است.
 

Page Generated in 0.0057 sec