printlogo


کد خبر: 224340تاریخ: 1399/11/19 00:00
برد پرسپولیس 6 امتیازی بود
تراکتور، جدی‌ترین رقیب در مسیر قهرمانی

سپهر حیدری * 
 
پرسپولیس مقابل تراکتور خیلی حرفه‌ای بازی کرد. تراکتور تیم پرمهره‌ای است و پرسپولیس فینال 6 امتیازی را برد.
با احترام به تمام تیم‌ها، از نگاه من تراکتور نزدیک‌ترین رقیب به پرسپولیس است. این تیم اگر از پتانسیل بازیکنان خود استفاده کند و تغییراتی در کادرفنی بدهد، نزدیک‌ترین تیم به پرسپولیس در راه قهرمانی خواهد بود. تیم گل‌محمدی کیفیت خودش را در دیدار با تراکتور نشان داد. بعد از گل عقب‌نشینی نکرد و بالای پنج، شش موقعیت صددرصد داشت و واقعاً بی‌دلیل نیست که قهرمان ایران است. این مسابقه خیلی در راه قهرمانی تأثیرگذار بود.
موقعیت‌های فراوانی که بازیکنان از دست دادند، دلایل مختلفی دارد. با اضافه شدن ترابی و آل‌کثیر قطعاً پرسپولیس واقعی را در نیم‌فصل دوم خواهیم دید. این تیم در پست بازیساز و مهاجم نیاز به تقویت دارد. خیلی فرق دارد که یک مهاجم با دروازه‌بان تک به تک شود یا یک هافبک. این اتفاق برای حمزاوی هم در تیم تراکتور افتاد و بازیکن چارچوب شناس با دیگر بازیکنان متفاوت است. در هر صورت با تمام این اتفاقات پرسپولیس نشان داد بزرگترین تیم ایران است. خیلی سخت است مقابل تراکتور این همه موقعیت ایجاد کنید.
پرسپولیس با این برد دوباره روی غلتک افتاد و در صورت پیروزی در بازی‌های عقب‌افتاده، به صدر جدول خواهد رسید. با صدرنشینی هم بازی‌ها روال روتین خود را خواهد داشت و پرسپولیس می‌تواند شرایط بهتری را دنبال کند. عنصر مثبت در تیم پرسپولیس، حس برتری‌جویی بازیکنان است که دوباره در تیم شکل گرفت. این حس را برانکو در پرسپولیس به وجود آورد، کالدرون آن را دنبال کرد و یحیی نیز تیم را در همین مسیر احیا کرده است. پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتور از نظر بازی مالکانه سرتر بود. در تمام خطوط بازی برتری را  از پرسپولیس دیدیم.
 بازیکن سابق پرسپولیس

Page Generated in 0.0056 sec