printlogo


کد خبر: 224338تاریخ: 1399/11/19 00:00
طنزیم
شیر تو شیر

احسان محمدی
 
به گزارش سرویس بین‌الملل ستون طنزیم، این روزها در تیم فوتبال ایندیپندنت آرژانتین، چه خبرهای بامزه‌ای می‌شنویم اما خنده‌مان نمی‌گیرد. در جدیدترین تحولات میدانی، مشاور وزیر ورزش آرژانتین افتاده به جان رفیق وزیر ورزش آرژانتین که رئیس هیأت مدیره این تیم هم هست. این دو تیم را به هم می‌ریزند که همدیگر را حذف کنند.
خلاصه اینکه اگر فکر کردید که در تمام دنیا اوضاع شیر تو شیر است، کاملاً درست فکر کرده‌اید! نتیجه اخلاقی:‌  آش چقدر شور شده که مشاور وزیر و شریک وزیر افتاده‌اند به جان هم و تیم ریشه‌دار ایندیپندنت باید زخم بخورد!
بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس را به طرفداران این تیم تبریک می‌گوییم. اگر کسی عقلش رسید که این بازیکن رو به رشد، فینال لیگ قهرمانان آسیا را دقیقاً با چی تاخت زد که برود قطر چند ماه بافتنی ببافد و بعد هم دیپورتش کنند، به من هم بگوید!
آقای ایوان پرشیچ بازیکن اینتر در مصاحبه‌ای، محمود فکری‌وار گفته: مهم این نیست که در مورد تیم ما چه فکر می‌کنید. مهم این است که ما سه امتیاز بازی با فیورنتینا را گرفتیم و صدرنشین شدیم. منتظریم ببینیم پیج‌های اینستاگرامی اینتری، دهانش را مورد عنایت قرار می‌دهند یا این حرف‌ها فقط برای محمود فکری است که مشکل دارد!

 


Page Generated in 0.0057 sec