printlogo


کد خبر: 224333تاریخ: 1399/11/19 00:00
در چنین روزی 19 بهمن 1381
حمید علیدوستی سرمربی تراکتور شد

حمید علیدوستی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در دهه 60 و مربـــی سابق تیم‌های پیکان و سایپای تهران به عنوان سرمربـــی جدید تیم فـوتبال بزرگسالان باشگاه راکتورسازی تبریز معرفی شد. علیدوستی دلیل حضــور خود در شهر تبریز را علاقه‌مندی وی به بازیکنان با‌تعصب تبریزی عنوان کرد.
وی گفت: «حتی نتیجه گرفتن در نیمه راه رقابت‌های فوتبال برای بهترین مربیان جهان نیز دشوار است اما امیدوارم با صمیمیت و رفاقت بازیکنان و مربیان تراکتورسازی، بتوانیم این تیم را به رقابت‌های لیگ برتر که شایسته فوتبال تبریز است، رهنمون سازیم.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و یکم پیکارهای لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران روز جمعه گذشته در ورزشگاه تختــی تبریز با نتیجه سنگین چهار بر صفر در مقابل تیم عقاب تهران شکست خورد.
پس از این دیدار، احد شیخ لاری مربی سابق تراکتورسازی با حضور در رختکن و خداحافظی با بازیکنان این تیم، از مقام خود کنار رفت. تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز هم‌اکنون با 36 امتیاز و یک امتیاز کمتر از تیم‌های شموشک نوشهر و پیام پیکان مشهد در رده سوم جدول رده‌‌بندی مسابقه‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران قرار دارد.

Page Generated in 0.0050 sec