printlogo


کد خبر: 224331تاریخ: 1399/11/19 00:00
رادو بعد از 5 ماه و نیم در ترکیب پرسپولیس
نقشه بیرانوند را برای لک هم کشیده؟

 
بوژیدار رادوشویچ کم‌کار‌ترین و کم‌مصرف‌ترین بازیکن خارجی لیگ برتر به حساب می‌آید و با وجود اینکه حقوق یورویی می‌گیرد و می‌تواند با فسخ قراردادش پرسپولیس را تهدید کند که به فیفا شکایت خواهد کرد برای تیمش کارآیی چندانی نداشته است.
فصل قبل وقتی یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس شد مثل برانکو و کالدرون به بیرانوند به عنوان گلر شماره یک اعتقاد داشت اما بیرو بعضاً با افت در برخی مسابقات کاری می‌کرد تا هم کالدرون هم یحیی به رادو شانس بازی بدهند. با جدایی بیرانوند، رادو در هفته‌های پایانی فصل قبل بازی کرد و نمایش خوبی هم داشت اما اشتباه در دربی جام حذفی و خروج نکردنش او را حسابی از چشم یحیی انداخت.
با ورود حامد لک به پرسپولیس انگار این تیم دروازه‌بان دیگری نداشت و این موضوع بعد از فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا پررنگ‌تر هم شد. لک عالی کار کرد و غیر از یکی دو بازی لیگ گلر مطمئنی برای پرسپولیس بوده است.
حالا اما با محرومیت لک از بازی با مس رفسنجان رادو باید در ترکیب اصلی بازی کند. او نشان داده از تک موقعیت‌ها بهترین استفاد را می‌برد و خودش را در دل مربی و هوادار جا می‌کند اما تصور می‌کنید اگر او در بازی سه‌شنبه بدرخشد یحیی و کادرش باز هم به این گلر کروات شانس بازی خواهند داد؟
شاید رادو می‌خواهد همانطور که بیرو را چند بار نیمکت نشین کرد لک را هم نیمکت‌نشین کند اما به نظر می‌رسد کار سختی برای جلب اعتماد یحیی و کادرش خواهد داشت.
در واقع به نظر می‌رسد با یک بازی رادو نمی‌تواند دوباره احیا شود و لک را کنار بزند مگر اینکه حامد لک اشتباهات سریالی داشته باشد یا به حرکاتی که منجر به اخطار گرفتن و محرومیتش می‌شود ادامه دهد.
به هر حال اگر رادو در بازی با مس رفسنجان بدرخشد حامد لک که تا امروز به او نگاهی جدی نداشت بیشتر از قبل جدی‌اش خواهد گرفت چرا که می‌داند کمتر حق اشتباه دارد و باید رفتاری که در چند بازی اخیر نشان داد و سرانجام باعث محرومیتش شد را کنار بگذارد.

Page Generated in 0.0048 sec