printlogo


کد خبر: 224329تاریخ: 1399/11/19 00:00
بازیکنان و مربیان بر مزار میناوند و انصاریان
اشک پرسپولیس خشک نمی‌شود

هنوز هیچ کس باور نکرده که علی انصاریان و مهرداد میناوند از بین‌مان رفته‌اند و دیگر صدای خنده‌ها و شوخی‌هایشان را نمی‌شنویم. پنجشنبه و جمعه وقتی پلاکاردها و بنرهایی در ورزشگاه‌های لیگ برتر برای یادبود این دو عزیز به اهتزاز در‌آمد، هیچ کس نمی‌توانست عناوینی مثل «شادروان» را کنار نام این دو بازیکن سابق پرسپولیس تصور کند و حال همه بد بود.
این حال بد اما همچنان برای اهلی فوتبال ادامه دارد و اشک پرسپولیسی‌ها خشک نمی‌شود.
دیروز بازیکنان و کادر‌فنی پرسپولیس که نتوانسته بودند بر مزار این دو بازیکن فقید و پیشکسوت تیم‌شان حاضر شوند، به صورت تیمی و با اتوبوس به بهشت زهرا رفتند و با نثار تاج گل، برای انصاریان و میناوند اشک ریختند و فاتحه خواندند.
مطابق انتظار فضای احساسی عجیبی در محل به وجود آمد و هر مربی و بازیکنی که به صورت انفرادی بر مزار این دو عزیز حاضر می‌شد و فاتحه می‌خواند، هم خودش و هم بقیه اشک می‌ریختند.
در این میان شرایط افشین پیروانی، داود فنایی، حمید مطهری و یحیی گل‌محمدی که با این دو پیشکسوت همبازی و رفیق بودند، تفاوت داشت و چهره آنها غمبارتر و گرفته‌تر به نظر می‌رسید.
در این مراسم ناصر محمدخانی، عادل کلاه‌کج و جواد کاظمیان سه بازیکن سابق پرسپولیس هم حضور داشتند ضمن اینکه طی دو، سه روز گذشته بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس مثل پژمان جمشیدی که به خاطر شرایط کرونایی در روز مراسم در محل دفن انصاریان و میناوند حاضر نبودند، به دیدار همبازیان سابق خود رفتند و در فراق آنها اشک ریختند.

Page Generated in 0.0056 sec