printlogo


کد خبر: 224327تاریخ: 1399/11/19 00:00
خبر

کنعانی مقابل گل‌گهر؟
محمدحسین کنعانی‌زادگان در بازی با فولاد از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و تا کنون سه بازی تیمش را از دست داده اما این بازیکن با پشت‌سر گذاشتن مراحل درمانی شرایط مناسبی پیدا کرده و در تمرین پرسپولیس هم حضور دارد هر چند کادر پزشکی پرسپولیس حاضر نیست در مورد کنعانی‌زادگان ریسک کند. این بازیکن در بازی با مس رفسنجان و پیکان غایب خواهد بود ولی کادر فنی سرخ‌پوشان می‌تواند از این مدافع در بازی با گل‌گهر سیرجان که اول اسفند برگزار می‌شود، استفاده کند.
 
گاف سی‌ان‌ان
شبکه خبری سی‌ان‌ان در گزارشی به درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان دو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد اما به اشتباه از عکس رضا جباری دیگر بازیکن پرسپولیس به جای علی انصاریان استفاده کرد.
 
تأیید قرض باشگاه
علی‌نژاد معاون وزارت ورزش در بخشی از نشست خبری دیروزش در خصوص اینکه پول «بودیمیر» بازیکن و «اینیگو والنسیا» مربی سابق پرسپولیس و دستیار «گابریل کالدرون» چطور فراهم شده است، گفت: برای پرداخت بدهی دستیار کالدرون از منابع داخلی کمک گرفته شد. برای مطالبه بودیمیر هم از یک منبع قرض گرفتیم که نیمی از آن پرداخت شد و نیم دیگر را به همین شیوه پرداخت می‌کنیم!
 
پرونده مبهم استوکس
انصاری‌فرد رفت و رسول‌پناه آمد و در آخر جعفر سمیعی روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس نشست اما هیچ‌کدام از این مدیران پیگیر پرونده آنتونی استوکس بازیکن ایرلندی پرحاشیه‌شان در فیفا نبودند. در واقع پرسپولیس اصلاً شکایتی در فیفا علیه این بازیکن طرح نکرده و فقط در قالب چند نامه پیگیر موضوع از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال ایران بوده است. شکوری هم حاضر به پاسخگویی در این باره نیست.

Page Generated in 0.0048 sec