printlogo


کد خبر: 224311تاریخ: 1399/11/19 00:00
اردوگاه آبی

شیخ از دوشنبه شروع می‌کند
شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال پس از دیدار مقابل سایپا، دچار مصدومیت شد و این مسأله شایعات زیادی را در مورد این بازیکن در رسانه‌ها منتشر کرد. برخی از رسانه‌ها مدعی شدند که دیاباته مصدوم نیست و به دلیل عدم دریافت مطالباتش، تصمیم گرفته است تا در تمرینات تیم حضور پیدا نکند. خبری که با واکنش شدید باشگاه استقلال نیز مواجه شد و آنها بیانیه‌ای را در این خصوص منتشر کردند. اما دیاباته دیروز و در محل تمرین آبی‌ها حاضر شد و به دلیل برگزاری تمرین روز گذشته استقلال در سالن و با صلاحدید کادرفنی و پزشکی تمرین نکرد. طبق گفته سایت رسمی باشگاه استقلال، او از فردا در تمرینات تیمش حضور پیدا می‌کند. این بازیکن که در فصل گذشته توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کند، در این فصل با مصدومیت‌های پیاپی مواجه شد و نتوانست به حد کافی برای تیمش به میدان برود. او در دیدار مقابل تراکتور پایش به گلزنی باز شد ولی پس از آن دوباره مصدوم شد و از دیدار با سپاهان در دسترس فکری خواهد بود.
 
 
لغو جلسه هیات مدیره
بعد از دیدار استقلال و نساجی بازیکنان تیم آبی‌پوش پایتخت درباره مسائل مختلفی موضع‌گیری کردند که یکی از آنها مشکلات مالی بود. استقلالی‌ها روز جمعه مصاحبه‌های تندی را علیه مدیران باشگاه و بخصوص احمد مددی انجام دادند و خواهان حل شدن مشکلات‌‍شان شدند. در این شرایط قرار بود جلسه هیأت مدیره استقلال دیروز برگزار شود و اعضا درباره مسائل روز و به خصوص موضوعات مالی تصمیم بگیرند اما این جلسه لغو شد.
 
 
چهره استقلال صدرنشین نیست!
در شرایطی که بازیکنان استقلال به شدت از شرایط مالی ناراحت هستند، روز گذشته تمرین ریکاوری استقلالی‌ها در سالن مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. کادرفنی و بازیکنان استقلال در تمرین با چهره‌هایی درهم و ناراحت حضور داشتند و می‌شد متوجه شد که نارضایتی آنها از شرایط تیم ادامه‌دار است. محمود فکری سرمربی استقلال سعی کرد قبل از شروع تمرین در صحبت با شاگردانش روحیه آنها را بالا ببرد اما چندان موفق نبود و حتی خودش هم گلایه‌هایی بابت شرایط موجود داشت.

Page Generated in 0.0055 sec