printlogo


کد خبر: 224305تاریخ: 1399/11/19 00:00
مصاحبه و خبر

نعمتی: امیدوارم در گزینشی المپیک به هدفم برسم
هیچ وقت جایی در ذهن حامیان مالی نداشتیم!
زهرا نعمتی بانوی ملی‌پوش تیر و کمان کشورمان تأکید دارد که شرایط خوبی را بعد از گذراندن تمرینات با مربی اختصاصی خود داشته و الان به آمادگی نسبتاً مناسبی دست پیدا کرده است اما او معتقد است نباید به این شرایط بسنده کند چون هدفش رسیدن به سهمیه المپیک است و هر طور شده باید به این هدف دست پیدا کند.
زهرا نعمتی در مورد وضعیت آمادگی خود برای کسب سهمیه المپیک می‌گوید: «در حال حاضر در کنار تیم المپیک تمرین می‌کنم، خدا را شکر شرایط خوبی دارم چون کمیته پارالمپیک از من حمایت خوبی دارد. من و سایر هم‌تیمی‌هایم امیدوار هستیم در کسب سهمیه المپیک اتفاق خوبی را رقم بزنیم.»
نعمتی در پاسخ به این پرسش که حمایت کمیته ملی المپیک از او چگونه بوده است، تأکید دارد: «آقای صالحی امیری و کمیته ملی المپیک هم انصافاً همیشه حمایت ویژه‌ای از ما داشتند. هر زمان که مشکل و موانعی در ورزش زنان وجود داشته یا ما درخواستی داشتیم به سرعت نتیجه گرفتیم. امیدوارم این حمایت‌ها تا کسب سهمیه المپیک و سپس حضور در المپیک ادامه داشته باشد.»
بانوی ملی‌پوش تیر و کمان در مورد درخواست خود از نمایندگان مجلس مبنی بر اختصاص بودجه جداگانه به ورزش زنان معتقد است: «من به عنوان نماینده ورزشکاران صحبت کردم و خواستم آنها را در جریان دغدغه زنان ورزشکار بگذارم. نقد بسیار کوچکی مطرح کردم مبنی بر اینکه در بخش حمایتی، ورزش زنان نسبت به مردان کمتر دیده می شود و بسیاری از اسپانسرها به ورزش زنان اعتماد نمی‌کنند در حالی که زنان ورزشکار نشان دادند می‌توانند بهترین باشند. امیدوارم در بخش بودجه ویژه به زنان ورزشکار توجه کنند.»
 
 
اعزام ناقص تیم پارادوومیدانی به مسابقات امارات
سرمربی در تهران ماند
اعضای تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان در حالی راهی محل برگزاری مسابقات فزاع شده‌اند که بهمن رضایی فرعی سرمربی تیم به دلیل عدم صدور ویزا، آنها را همراهی نکرده است. بهزاد عزیزی و آقای پیروج، دو ورزشکار کم‌بینای ایران در پرتاب نیزه هم به دلیل عدم صدور ویزا، موفق به همراهی امروز تیم ملی نشده‌اند. قرار است در صورت حل مشکل روادید، این سه نفر هم تا فردا به ترکیب تیم ملی در امارات اضافه شوند. در غیاب سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی، ابراهیم مؤمنی و علیرضا حیدری به عنوان مربی، اعضای این تیم را در دوره کلاس‌بندی و رقابت‌های فزاع همراهی می‌کنند.
 
 
پنجشنبه؛ آغاز لیگ تکواندو نوجوانان با 13 تیم
مصاف آینده‌سازان المپیک
رقابت‌های مرحله مقدماتی گروه اول تا سوم لیگ تکواندو نوجوانان پسر «جام آینده‌سازان المپیک» به ترتیب طی روزهای ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود و تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی مشخص می‌شوند.
طبق اعلام سازمان لیگ رقابت‌های گروه اول با حضور 5 تیم آینده سازان لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد اسلامی، فتح صدر البرز، هیأت تکواندو استان مازندران و هیأت تکواندو شهرستان نوشهر طی روزهای پنجشنبه و جمعه (23 و 24 بهمن ماه) برگزار می‌شود.مسابقات گروه دوم روز شنبه، 25 بهمن ماه پیگیری خواهد شد که در این گروه 4 تیم فرمانیه، لوازم خانگی کن، هیأت تکواندو استان تهران و هیأت تکواندو استان گیلان حضور دارند.دیدارهای گروه سوم نیز روز یکشنبه، 26 بهمن ماه با حضور 4 تیم پارسیان البرز، شهرداری پیشوا، مناطق نفت‌خیز جنوب و هیأت تکواندو شهرستان گرگان انجام می‌شود.از هر گروه 2 تیم به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند که این مرحله طی روزهای 7 و 8 اسفندماه برگزار خواهد شد تا تکلیف سکونشینان مشخص شود.

Page Generated in 0.0057 sec