printlogo


کد خبر: 224289تاریخ: 1399/11/19 00:00
لژیونرها

مهاجم ایرانی بالاتر از پوررو و کورونا
طارمی، بهترین بازیکن ماه پرتغال
عملکرد درخشان مهدی طارمی در ترکیب پورتو باعث شد او جایزه بهترین بازیکن ماه را از آن خود کند. مهدی طارمی، مهاجم ایرانی و گلزن تیم پورتو در رأی گیری اتحادیه بازیکنان (SJPF) به عنوان بهترین بازیکن لیگ پرتغال در ماه ژانویه انتخاب شد. طارمی با کسب 02/ 18 درصد از آرا در رتبه اول قرار گرفت. پس از او پدرو پوررو وینگر راست اسپانیایی تیم اسپورتینگ لیسبون با 2/ 14 درصد آرا در رتبه دوم قرار گرفت. ژسوس کورونا از پورتو نیز با 75/ 9 درصد در رتبه سوم حضور یافت. مهاجم ایرانی پس از تیاگو سانتانا (سپتامبر/ اکتبر)، پدرو گونسالس (نوامبر) و پائولینیو (دسامبر) چهارمین بازیکن منتخب ماه در این فصل است.
 
 
المپیک 365 هزار دلار به جیب می‌زند
زاهدی‌-زوریا یک‌قدم تا امضا
یک رسانه اوکراینی خبر داد که مهاجم ایرانی المپیک دونتسک به زودی به تیم زوریا ملحق می‌شود و به صورت رسمی پیراهن این تیم را می‌پوشد. به گزارش سایت «xsport» اوکراین، شهاب زاهدی مهاجم ایرانی المپیک دونتسک ظرف یکی دو روز آینده به تیم زوریا ملحق خواهد شد. پیش از این جیلزین مسئول باشگاه المپیک دونتسک گفته بود زاهدی تا چند روز آینده به تیم زوریا ملحق می‌شود. توافقات لازم میان طرفین انجام شده است و به نظر مشکلی از این بابت وجود ندارد. طبق گزارش‌های رسیده المپیک دونتسک از فروش مهاجم ایرانی‌اش 365 هزار دلار به‌دست می‌آورد و از این راه بخشی از هزینه‌های خود را کسب می‌کند. زاهدی در صورت رسمی شدن انتقالش، همبازی اللهیار صیادمنش مهاجم سابق استقلال در این تیم خواهد شد.
 
 
مالکوم می‌تواند هالک دوم باشد
زنیت به غیبت آزمون عادت کرده است
سردار آزمون به دلیل آسیب‌دیدگی شدید در بازی تدارکاتی اردوی امارات با اعلام سرمربی زنیت برای مدت نامعلومی تمرینات گروهی این تیم را از دست داده و باید تحت درمان باشد. بوریس راپوپورت، مربی و مدیر پیشین زنیت سن‌‌پترزبورگ در این مورد گفت: «هرچند آزمون بازیکن مهمی است و امتیازهای فراوانی برای زنیت کسب کرده اما این تیم می‌تواند بدون او هم بازی تهاجمی‌اش را بازیابی کند. زنیت به اندازه کافی بازیکنانی با سطح بالا دارد و دارای بهترین ترکیب برای قهرمانی در لیگ برتر روسیه است.» زنیت پیش از این چندین بازی متوالی بدون سردار آزمون را انجام داده و به این شرایط عادت کرده است. اکنون مالکوم برزیلی هم به شرایط خوبی در زنیت رسیده و می‌تواند هالک دوم این تیم باشد.
 
 
تمجید سایت فرانسوی از سامان
قدوس سودای لیگ برتر در سر دارد
رسانه فرانسوی در گزارش خود به تمجید از سامان قدوس پرداخت و از درخشش برنتفورد در لیگ چمپیونشیپ انگلیس و سودای رسیدن به لیگ برتر نوشت. برنتفورد در جدول لیگ چمپیونشیپ انگلیس در رده سوم قرار دارد و عزم خود را جزم کرده تا به لیگ برتر صعود کند. در جدول لیگ، نوریچ با 28 بازی و 55 امتیاز صدرنشین، سوانسی با 27 بازی و 53 امتیاز در رده دوم و برنتفورد با 26 بازی و 51 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
اگر برنتفورد بتواند دو بازی عقب افتاده خود را با پیروزی پشت سر گذارد، می‌تواند بالاتر از نوریچ در صدر جدول رده‌بندی چمپیونشیپ قرار بگیرد. درخشش کنونی تیم برنتفورد با حضور سامان قدوس باعث شد تا رسانه فرانسوی به تمجید از این بازیکن بپردازد. سایت فرانسوی le11amienois در گزارش خود نوشت: «سامان قدوس در راه پیشرفت برنتفورد می‌درخشد و سودای رسیدن به لیگ برتر را در سر دارد. این بازیکن که گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش مقابل بریستول‌سیتی را به ثمر رساند به مهره‌ای اصلی در این تیم بدل شده است.»

Page Generated in 0.0047 sec