printlogo


کد خبر: 224288تاریخ: 1399/11/19 00:00
NBA

لبران جیمز: 
برگزاری بازی آل‌استار سیلی به صورت ماست
لبران جیمز از تصمیم سران NBA به خاطر فشار آوردن برای برگزاری بازی آل‌استار در فصل جاری آن هم در شرایطی که به خاطر شیوع کرونا، برنامه رقابت‌ها بسیار فشرده‌تر از فصول گذشته شده است، به شدت انتقاد کرد. شیوع کرونا در پایان بازی‌های مرحله گروهی فصل گذشته سبب ایجاد وقفه‌ای چند ماهه در مسابقات NBA شد. این وقفه سبب شد که مسابقات مرحله پلی‌آف با تأخیر برگزار شوند و به این ترتیب شروع فصل جدید هم با تأخیر همراه باشد. به همین دلیل بازی‌های این فصل به صورت فشرده‌تر برگزار می‌شوند و در این اوضاع و احوال مدیران NBA نمی‌خواهند قید برگزاری بازی نمایشی آل‌استار را هم بزنند و این یعنی اضافه باری دیگر بر دوش ستاره‌های لیگ که همین الان هم به خاطر نداشتن فرصت کافی برای استراحت خسته هستند.
لبران جیمز گفت: «برای بازی آل‌استار من نه انرژی دارم نه هیجان. اصلاً از این موضوع خوشحال نیستم. اگر هم برای حضور در این بازی انتخاب شوم، فقط جسمم آنجا خواهد بود نه روحم. ما این فصل تعطیلات کوتاهی داشتیم که فقط 71 روز بود. در ابتدای فصل به ما گفته شد که این فصل بازی آل‌استار را نخواهیم داشت و می‌توانیم یک استراحت کوتاه داشته باشیم. حالا اما آنها اینگونه می‌خواهند بازی آل‌استار را گردن ما بگذارند. این واقعاً یک سیلی به صورت ماست. ما هنوز درگیر آثار کرونا هستیم و می‌خواهیم کل لیگ را به شهری ببریم که آزاد است.» ده‌آرون فاکس، گارد رأس 23 ساله تیم ساکرامنتو کینگز هم گفت: «اگر بخواهم بی‌رحمانه صداقت به خرج دهم باید بگویم که این تصمیم احمقانه‌ای است. در شرایطی که داریم ماسک می‌زنیم و این همه مراقبت را برای برگزاری یک بازی معمولی انجام می‌دهیم، فایده برگزاری بازی آل‌استار چیست؟ مشخص است که پای منافع مالی در میان است. پس کاری از دست ما ساخته نیست. اگر هم نخواهیم بازی کنیم که جریمه سنگینی برای‌مان در نظر گرفته می‌شود. پس من اگر انتخاب شوم بازی خواهم کرد.»
 
 
پایانی ناامیده‌کننده برای شروع خوب کلیپرز
جیسون تاتوم و کمبا واکرز هر دو خوش درخشیدند تا دوازدهمین پیروزی تیم بوستون سلتیکس در فصل جاری NBA در خانه لس‌آنجلس کلیپرز رقم بخورد. سلتیکس که جمعه مقابل ساکرامنتو کینگز، شکست‌هایش در آستانه دو رقمی شدن قرار گرفت، به لطف درخشش این دو نفر که مجموعاً 58 امتیاز گرفتند، موفق شد میزبان خود لس‌آنجلس کلیپرز را با نتیجه 119 به 115 شکست دهد و خودش را به بالانشین‌های جدول کنفرانس شرق نزدیک‌تر کند. بوستونی‌‌ها که در این فصل 21 بازی انجام داده‌اند، با این نتیجه دوازدهمین پیروزی‌شان را کسب کردند و اکنون در جایگاه چهارم قرار دارند. این در حالیست که سه تیم بالای جدول، حداقل 22 بازی انجام داده‌‌اند. جیسون تاتوم در 40 دقیقه حضورش در زمین بازی 34 امتیاز گرفت و واکر که 32 دقیقه در زمین بازی حضور داشت 24 امتیاز کسب کرد. در طرف مقابل، امتیاز‌آورترین بازیکن لس‌آنجلسی‌ها کاوی لناردی بود که 28 امتیاز گرفت، 11 ریباند داشت و با 5 پاس گل دیگر تریپل دابل می‌کرد. کلیپرز در حالی برای هفتمین بار در 24 بازی‌اش در این فصل متحمل شکست شد و در رده سوم جدول ماند که کوارتر نخست را با اقتدار و 12 امتیاز اختلاف نسبت به رقیبش (33 به 21) به پایان رساند.
 
 
ادامه روزهای خوب باکس در خانه شوالیه‌‌ها
سریال بردهای متوالی تیم بسکتبال میلواکی باکس با پیروزی این تیم مقابل کلیولند کاوالیرز ادامه پیدا کرد و این تیم سومین برد پی‌در‌پی خود را کسب کرد. میلواکی با وجود شروعی ضعیف‌، در نهایت با نتیجه 123 به 105 بازی را به سود خود به پایان رساند. در ثبت چهاردهمین برد باکس در بیست‌و‌دومین بازی این تیم در فصل جاری NBA، طبق معمول جیانیس آنتتوکونمپو با کسب 33 امتیاز، 12 ریباند و 4 پاس گل پررنگ‌ترین نقش را داشت. باکس اکنون در جدول رده‌بندی کنفرانس شرق تنها پایین‌تر از فیلادلفیا سونی‌سیکرز است که در 23 بازی خود 16 تا برد کسب کرده و 7 بار باخته است.
کلیولند در حالی نتیجه بازی را واگذار کرد که کوارتر اول را با نتیجه 33 به 26 به سود خود به پایان رسانده بود اما عملکرد نه چندان جالب توجه بازیکنان این تیم که هیچ یک حتی 20 امتیاز هم نگرفتند، سبب شد که تعداد شکست‌های شوالیه‌ها در این فصل 3 تا بیشتر از بردهای آنها شود (13 به 10) و جایگاه آنها به رده نهم جدول تنزل پیدا کند. امتیازآورترین بازیکن قهرمان سابق NBA در این مسابقه کالین سکزتون بود که به ازای هر دو دقیقه از 38 دقیقه حضورش در زمین بازی یک امتیاز گرفت. بعد از او هم آندره دروموند با 18 امتیاز دومین امتیازآور کلیولندی‌ها بود.
 

Page Generated in 0.0052 sec