printlogo


کد خبر: 224287تاریخ: 1399/11/19 00:00
تاتنهام هم مثل رئال شد
گرت بیل به درد نمی‌خورد
بازیکنان برایتون نسبت به بازی بی‌خاصیت بیل در ورزشگاه آمکس شگفت‌زده شده بودند

درباره کارآیی گرت بیل در ترکیب تاتنهام تردیدهای جدی به وجود آمده با توجه به فرم ناامیدکننده‌ای که ستاره ولزی در بازگشت به تیم سابقش بروز داده است. 
در بازی پنجشنبه شب برابر چلسی که تاتنهام در بیشتر دقایق به دنبال گل تساوی بود، بیل 90 دقیقه روی نیمکت نشست و ژوزه مورینیو وقتی با سؤال درباره علت این تصمیم مواجه شد، حوصله جواب دادن را نداشت.
علاوه بر آن، در باشگاه درباره انگیزه بیل نگرانی‌های عمیقی وجود دارد. در باخت یک بر صفر یکشنبه گذشته برابر برایتون در اتفاقی نادر او در ترکیب اصلی تاتنهام قرار گرفت و میزان کار و تلاش او واقعاً ناامیدکننده بود. در واقع، گفته می‌شود حتی بازیکنان برایتون نسبت به بازی بی‌خاصیت بیل در ورزشگاه آمکس شگفت‌زده شده بودند اما این نارضایتی از زمان بازگشت او به تاتنهام وجود داشته و بیشتر شده است. بازیکن آکادمی ساوتهمپتون اولویت مورینیو نبود اما برای مقامات باشگاه فرصت جذب مجدد او آنقدر خوب بود که نتوانستند رد کنند اما این بازیکن به آن ستاره‌ای که با شکستن رکورد جهان در سال 2013 به رئال مادرید رفت، هیچ شباهتی نداشت. تاتنهام قبول کرد 250 هزار پوند از دستمزد وحشتناک 600 هزار پوند در هفته او را بپردازد و حالا متوجه شده چه کلاه گشادی سرش رفته است.
مورینیو امید داشت بیل بتواند با بازگشتن به اوج، نقش مهمی در رقابت پایان فصل داشته باشد با توجه به اینکه هنوز در چهار جام حاضر هستند اما مثل اینکه کاسه صبرش لبریز شده است.
مربی پرتغالی حالا باید جوابگوی روند ضعیف تیم باشد که بعد از سه باخت پیاپی در لیگ برتر، امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم کمرنگ شده و به رده هشتم سقوط کرده‌اند.  منابع نزدیک به باشگاه می‌گویند رختکن تیم به هم ریخته چون تاکتیک‌های محافظه‌کارانه، دست و پای بازیکنان هجومی تیم را بسته است. اعتماد به نفس و روحیه تیم هم به خاطر اینکه از 10 بازی آخرشان تنها دو برد به دست آورده‌اند، پایین آمده است.
 

Page Generated in 0.0057 sec