printlogo


کد خبر: 212684تاریخ: 1399/5/13 00:00
مربی هفته





فرهاد مجیدی
(استقلال)




در شب پیروزی تیمش مقابل سپاهان یکی از بهترین تجربیات دوران مربیگری‌اش را سپری کرد. فرهاد که می‌دانست پیروزی مقابل امیر قلعه‌نویی تا چه اندازه در آینده کاری‌اش مهم است، اقدامات مؤثر بسیاری را در جهت کسب پیروزی انجام داد که مهم‌ترینش انجام تعویض‌های به‌موقع بود.





ابوالفضل رزاق‌پور (شاهین)






رزاق‌پور هم یک گل به ثمر رساند و هم یک پاس گل داد تا به مؤثر‌ترین بازیکن لیگ در هفته بیست و هفتم بدل شود. زراق‌پور در اغلب بازی‌های شاهین نمایش قابل قبولی دارد و چنانچه تیمش به دسته پایین‌تر سقوط کند هیچ بعید نیست مورد توجه تیم‌های بزرگ لیگ قرار بگیرد. از رزاق‌پور در آینده بیشتر خواهیم شنید.





شایان مصلح (سپاهان)




شایان مصلح با یک گل به خودی و یک پنالتی اهدایی به حریف ضربه مهلکی به تیمش وارد ساخت. هرچند که از سپاهان 11 نفره مقابل استقلالی که یک بازیکن کمتر داشت، انتظار بیشتری می‌رفت اما به واقع شایان مصلح کم به فرهاد مجیدی و شاگردانش خدمت نکرد تا لقب یار دوازدهم استقلال به تنش بنشیند.



استقلال
(تهران)



گرچه اشتباه‌های کشنده مدافع تیم سپاهان در پیروزی استقلال مؤثر بود اما آبی‌ها را باید به واسطه حفظ روحیه پیروزی در شرایطی که یک بازیکن کمتر از حریف داشتند و سازماندهی گسترده حملات و نترسیدن از شکست، ستود. استقلال اگر در همه بازی‌ها همین‌گونه متحد باشد در جام حذفی هم مدعی خواهد بود.



 


Page Generated in 0.0052 sec