printlogo


کد خبر: 212671تاریخ: 1399/5/13 00:00
رضاوند: خطایم روی نورافکن اخراج نداشت

 






آرش رضاوند شانس آورد که تیمش بازی با سپاهان را برد وگرنه او اکنون به عنوان مقصر اول ناکامی تیمش لقب می‌گرفت.
 در شبی که او توسط دکتر بیژن حیدری اخراج شد، استقلال بردی بزرگ را به دست آورد و موفق شد در شرایطی  که یک بازیکن کمتر از حریف داشت، پیروز میدان لقب بگیرد.
 این برد از نگاه آرش رضاوند نتیجه‌ای نجات‌بخش برای او بود هرچند که همچنان بر این باور است که نباید از سوی داور اخراج می‌شد و باید در میدان باقی می‌ماند.
وقتی اخراج شدی چه حسی داشتی؟
 حس خوبی نبود چون خودم را مستحق اخراج نمی‌دانستم. در صحنه‌ای که کارت زرد اول را گرفتم خودم را مستحق می‌دانم اما درباره تصمیمی که منجر به اخراجم شد هرگز. من نمی‌دانم داور چرا آن کار را با ما کرد.
البته تا حدی هم اخراج تو به سود استقلال تمام شد.
 به هر حال اینها اتفاقاتی بود که بعد ازاخراج من رخ داد ولی اگر به خاطر اخراج من استقلال می‌باخت هرگز خودم را نمی‌بخشیدم. از طرفی من هیچ ضربه سختی به نورافکن نزده بودم که مستحق اخراج باشم. نمی‌دانم چرا داور من را از زمین اخراج کرد. شاید تحت تأثیر جوسازی سپاهانی‌ها قرار گرفتند چون خود داور ابتدا که من خطا کردم مکث کرد و بعد از ثانیه‌ای کارت را از جیبش بیرون آورد. انگار خودش هم نمی‌خواست من را اخراج کند اما تحت‌تأثیر جوسازی سپاهانی‌ها قرار گرفت. به هر حال ماجراهای آن بازی تمام شد و خدا را شکر که سپاهان را بردیم.
برد بزرگ و روحیه‌آوری هم شد.
 همینطور است. شما وقتی 10 نفره هستی و تیم حریف را می‌بری به لحاظ شخصیتی در تیم خیلی اثرات مثبت می‌گذارد. جا دارد از همه بچه‌ها تشکر کنم که جور من را کشیدند و در شرایطی که یک بازیکن کمتر داشتیم به جای من هم دویدند. اما ما باید به تلاش‌مان ادامه دهیم. نباید اجازه دهیم غرور نتایج آینده ما را تحت‌تأثیر قرار دهد. باید با همین انگیزه در بازی‌های آینده ظاهر شویم. از نظر من هنوز هیچ چیزی تمام نشده و رتبه دومی ما در لیگ قطعی نیست. شما می‌دانید که ما با چه تیم‌هایی بازی داریم.
شهرخودرو، پیکان و شاهین.
 بله، این تیم‌ها هر کدام داستان متفاوتی دارند. شهرخودرو برای سهمیه می‌جنگد و پیکان و شاهین هم برای نیفتادن. بنابراین ما بازی‌های ساده‌ای پیش رو نداریم که تصورکنیم امتیاز‌هایش را می‌گیریم. از طرفی بازی حذفی مقابل سپاهان هم هست که باید آن بازی را هم جدی بگیریم. سپاهان در این بازی به ما باخته و برای جبران مافات می‌آید.
دوست داریم از خوشبینی‌هایت به کسب سهمیه آسیا و قهرمانی در جام حذفی برای‌مان بگویی.
 ما به آینده خوشبین هستیم و اگر نبودیم با این انگیزه مقابل سپاهان ظاهر نمی‌شدیم. خوشبختانه با رسیدن بازیکنان اصلی تیم ما کامل‌تر شده و دست سرمربی نیز بازتر است.
امیدوار هستیم در 3 بازی آینده نیز بردهای دلچسبی را به دست آوریم و بتوانیم سهمیه مستقیم آسیایی را از لیگ برتر بگیریم و بعد در جام حذفی هم موفق ظاهر شویم. ما برای جام حذفی نقشه داریم که دوست داریم قهرمانی آن جام را به هواداران هدیه دهیم. امیدوارم با حمایت هواداران به این مهم برسیم و قهرمان جام حذفی شویم. ا‌ن‌شاءالله بردهای بزرگی در انتظار مجموعه استقلال خواهد بود.










 


Page Generated in 0.0049 sec