printlogo


کد خبر: 212666تاریخ: 1399/5/13 00:00
اجاره ورزشگاه برای خوابیدن







لیگ‌های رده پایین بیسبال تعطیل شده‌اند و همین باشگاه «پنساکولا بلو واهوز» را به خلاقیت انداخته تا برای کسب درآمد راه‌های متفاوتی را پیدا کند. این تیم در درجه دوم رده لیگ کوچک بیسبال آمریکا (Milb) تصمیم گرفته ورزشگاه خود را از طریق سایت Airbnb شبی هزار و پانصد دلار اجاره دهد که هزینه های دیگر به آن اضافه می‌شود.
هرشب تا ده نفر می‌توانند تجربه خوابیدن در ورزشگاه را لمس کنند چون چهار تختخواب یک نفره و یک جفت تختخواب دو نفره در اتاق‌های ویژه‌ای که برای این کار درست شده، وجود دارد. میهمان‌ها به زمین بازی دسترسی کامل دارند از جمله به محوطه بسته با توری موسوم به batting cage. آنطور که در قرارداد آمده میهمان‌ها می‌توانند در زمین بازی کنند، به طرف نقطه‌های شروع بدوند، از محوطه به عنوان مکان پیک‌نیک استفاده کنند یا هر استفاده خلاقانه دیگری که می‌خواهند داشته باشند!
در سالن باشگاه، چهار مبل راحتی، دو تلویزیون، یک میز پینگ پنگ، صندلی‌های راحتی و دو میز بزرگ و دو سرویس بهداشتی وجود دارد. در اتاق‌ها هم تلویزیون و آشپزخانه کوچکی تعبیه شده است.
یکی از کارکنان بلو واهوز در زمان اجاره در مجموعه می‌ماند تا هم به سؤالات پاسخ دهد و هم امنیت مجموعه را تأمین کند. بلو واهوز که تحت مالکیت گلف باز حرفه‌ای، بوبا واتسون است، یک مجموعه گلف هم درست کرده اما اجازه استفاده از آن را به کسانی که استادیوم را اجاره می‌کنند، نداده است.

یک اتفاق دیگر
اتومبیل‌ها وارد پارکینگ استادیوم آنجل می‌شدند و مقابل صفحه نمایش غول پیکر به ترتیب و با نظم خاصی قرار می‌گرفتند، از تماشای یک فیلم لذت می‌بردند آن هم در ماشین خودشان. حالا که لیگ بیسبال شروع شده است چطور است همین کار را برای تماشای مسابقات انجام دهیم؟ در ماشین بمان و بیسبال ببین.هیچ هواداری اجازه ندارد در این فصل عجیب و غریب به تماشای مسابقات از نزدیک برود، حداقلش در شروع اینطور است، شاید بتوانند در پارکینگ استادیوم جمع شوند و بازی را از صفحه نمایش بزرگ آنجا تماشا کنند. شاید پرداختن پول برای دیدن مسابقه‌ای که نمی‌توانی واردش شوی کمی عجیب باشد اما این بهترین کاری است که در دوران شیوع ویروس کرونا می‌توانی به وسیله آن با دیگران و به خصوص تیم مورد علاقه‌ات ارتباطت را حفظ کنی.
تیم سن دیگو پادرس در ماه خرداد برای کسب درآمد، میزبان هفت برنامه در پارکینگش بود که ظرفیتی حدود 250 ماشین دارد: دو کنسرت، دو نمایش فیلم و سه جشن پایان تحصیل در دبیرستان. این برنامه‌ها به بهترین شکل برگزار شد و پادرس امیدوار است بیرون ورزشگاه، مسابقات بیسبال را در تابستان امسال برای خودروها پخش کند.
لس‌آنجلس داجرز هنوز درباره اینکه بیرون داجر استادیوم مسابقه بیسبال را به این نحو برای هوادارانش پخش کند، تصمیم نگرفته اما تیم رقیب، آنجل می‌گوید همه گزینه‌ها را مورد توجه قرار می‌دهد.
دو هفته پیش استادیوم آنجل برای برگزاری سه کنسرت به صورت تماشا در اتومبیل تمام بلیت‌هایش را فروخت. این کنسرت‌ها توسط ندرلندر برگزار شد که بازوی اجرایی گراو است، یک مجموعه هنری و جذاب که به پارکینگ چسبیده است. جوردن هاردینگ مدیر عامل گراو می‌گوید: «ما رابطه خیلی خوبی با آنجل داریم. اگر آنها مایل باشند ما خیلی مشتاقیم که با مشارکت آنها میزبانی این برنامه‌ها را بر عهده داشته باشیم.»
این برنامه‌ها بر اساس پروتکل‌های ایمنی و بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بین اتومبیل‌ها صورت می‌گیرد و فروش بلیت و هماهنگی با کمترین دخالت انسان انجام می‌شود. غذا به ماشین‌ها تحویل داده می‌شود و فروشندگان ماسک زده تنقلات در اختیارشان می‌گذارند. در استادیوم آنجل 274 ماشین جا می‌شود اما اگر قرار باشد بازی‌های بیسبال به این صورت پخش شود، می‌توان با استفاده از پارکینگ‌های دیگر به این ظرفیت اضافه کرد. هیوستون آستروس در آناهایم بازی کرد و سه هزار هوادار که بیشترشان طرفدار داجرز بودند بلیت خریدند و هدفشان هم فقط هو کردن آستروس در آناهایم بود. اما آیا کسی از داخل اتومبیل می‌تواند صدای هوی خود را به گوش تیم رقیب برساند؟ هاردینگ با خنده می‌گوید: «شاید. اگر این اتفاق بیفتد خیلی عالی می‌شود. از من هم پاداش می‌گیرید.»
 


Page Generated in 0.0051 sec