printlogo


کد خبر: 212658تاریخ: 1399/5/13 00:00
تأکید علیپور روی درست بودن پنالتی





بعد از بازی نساجی – پرسپولیس، نوید مظفری یکی از کارشناسان داوری اعلام کرد داور در این صحنه اشتباه کرده و علیپور شبیه‌سازی کرده است اما مهاجم مازندرانی سرخ‌ها در مصاحبه با سایت باشگاهش گفت:«خیلی عجیب است که کارشناس داوری این صحبت‌ها را انجام می‌دهد. علیرضا حقیقی روی زمین سُر خورد و با زانوی راستش پای چپ من را زد. برای من جای سؤال است که کارشناس داوری چطور با قاطعیت می‌گوید پنالتی نبوده؟! وقتی من با پای خودم توپ را لمس کردم چطور همزمان می‌توانم همان پا را به علیرضا حقیقی گیر بدهم؟! لطفاً کارشناسان داوری وقتی از چیزی مطمئن نیستند درباره آن قاطعانه حرف نزنند چرا که این کار آنها فقط باعث می‌شود ذهنیت داوران نسبت به ما عوض شود. این حرف‌ها فقط اثر معکوس می‌گذارد. من فکر می‌کنم اگر VAR هم به فوتبال ما بیاید برخی از کارشناسان همین طور حرف می‌زنند.»
علیپور ادامه داد: «در صحنه پنالتی داور بازی خیلی به صحنه اشراف داشت. حتی با خود حقیقی هم که حرف زدم او گفت که مرا زده. حامد شیری و حسین ماهینی هم این صحنه را دیدند. صد درصد حقیقی پای من را زد. داور در این صحنه به درستی پنالتی گرفت چون خودش دید که حقیقی پای من را زد.»
 
ترابی آماده بازی بود
 نادری به ذوب می‌رسد

کادر فنی پرسپولیس برای بازی با نساجی و مسابقه روی چمن مصنوعی بسیار نگران بودند تا بازیکن مصدومی ندهند و شاید یکی از دلایلی که سیدجلال حسینی هم در ترکیب قرار نگرفت همین بود.
پرسپولیس در این مسابقه مهدی ترابی را روی نیمکت داشت و با اینکه او آماده بازی بود اما به میدان نرفت. ترابی که در بازی با فولاد مصدوم شد دیدار با نفت مسجدسلیمان را از دست داد اما سه جلسه تمرین پرفشار انجام داد و برای بازی در قائمشهر آماده بود. او صبح بازی هم وزنه زد و در زمان گرم کردن تیم نیم ساعت تمرین قوی انجام داد. با وجود این سه جلسه تمرین خوب اما یحیی ریسک استفاده از ترابی و مصدومیت احتمالی مجددش روی چمن مصنوعی را به جان نخرید اما برای بازی با ذوب آهن ستاره تیمش را آماده در اختیار خواهد داشت.
همچنین محمد نادری که چند بازی اخیر را به علت مصدومیت از دست داده به احتمال فراوان در شروع مجدد تمرینات وارد کار گروهی خواهد شد و شاید برای بازی جمعه در اختیار کادر فنی باشد.
 
 یک برد تا رکوردشکنی تاریخی

پرسپولیس قهرمان متوالی و بلامنازع فوتبال ایران تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر سه بازی با ذوب آهن در تهران، گل گهر سیرجان در خانه حریف و سایپا در ورزشگاه آزادی را پیش رو دارد.
هر سه حریف پرسپولیس، تیم‌هایی هستند که تا این هفته رقابت‌ها، خطر سقوط را احساس می‌کنند و امتیازات پیش رو برای آنها حکم مرگ و زندگی را دارد.
پرسپولیس با حداقل یک پیروزی دیگر در رقابت‌های این فصل لیگ برتر می‌تواند رکورد بیشترین تعداد پیروزی از زمان تأسیس لیگ تخت جمشید در سال 1352 را به خود اختصاص دهد. کسب دو پیروزی در سه دیدار باقی مانده به منزله آن خواهد بود که سرخپوشان بیشترین امتیاز و میانگین امتیاز از سال 1353 تاکنون را از آن خود کرده‌اند.
البته در حال حاضر رکورد بیشترین تعداد پیروزی و میانگین امتیاز در لیگ برتر در اختیار پرسپولیس است.
 
پرسپولیس در شمال مسائل بهداشتی را فراموش نکرد

مثل سفرهای قبلی در جریان سفر پرسپولیس به قائمشهر، کلیه پروتکل‌های بهداشتی از سوی اعضای تیم انجام شد. باشگاه پرسپولیس اعلام کرد اتوبوس‌های حامل اعضای تیم چند بار ضدعفونی شده و بسته بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی و ... در اختیار کلیه اعضای تیم قرار گرفت.
همچنین اجازه ورود افراد غیر به داخل هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها داده نشد. حتی در زمان صرف ناهار و شام، رستوران کاملاً در اختیار پرسپولیسی‌ها بود و کسی به جز اعضای تیم حق ورود به داخل رستوران را نداشت.


Page Generated in 0.0052 sec