printlogo


کد خبر: 212657تاریخ: 1399/5/13 00:00
دنبال کفش طلای فوتبال ایران هستم




علی علیپور با گلی که مقابل نساجی به ثمر رساند در کنار هم تیمی‌اش ترابی و قایدی ده گله شد و در فاصله اختلاف دو گل با آقای گل لیگ قرار گرفت تا امیدهایش برای کسب عنوان آقای گلی خیلی زیاد شود. با علیپور مهاجم ده گله پرسپولیس گپ و گفتی در خصوص تساوی مقابل نساجی داشتیم که در ذیل از نظرتان می‌گذرد.
 
چرا گل زودهنگامی دریافت کردید و همان ابتدای کار غافلگیر شدید؟
بالاخره فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است در آن رخ دهد. روی یک شوت در ابتدای بازی هم غافلگیر شدیم اما بعد از آن بیشتر دقایق بازی را در اختیار گرفتیم و چندین فرصت گلزنی را هم جدا از گلی که من از روی نقطه پنالتی زدم، داشتیم که همه آنها را با بدشانسی و کم اقبالی از دست دادیم؛ ضربه سر شجاع یا شوت محمد حسین یا یک شوت دیگر خودم یا شوت احمد که با فاصله بسیار کم گل نشدند، شانس‌های خیلی خوبی بودند که همگی آنها را با بدشانسی از دست دادیم و فقط یک امتیاز گرفتیم.
اما هر چه که بود بالاخره بعد از هفته‌های متوالی بالاخره پیروز نشدید و رکوردهای پیروزی‌هایتان قطع شد!
من با تمام احترامی که برای نساجی قایلم اما واقعاً بدشانسی آوردیم و باید پیروز می‌شدیم اما ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی‌مان باز هم می‌بریم تا رکورد جدید دیگری را از پرسپولیس بر جای بگذاریم.
منظورت کدام رکورد جدید است؟
ما الان 63 امتیاز داریم و فقط سه امتیاز با رکورد امتیازی خودمان فاصله داریم که شکستن این رکورد هم در سه بازی امری شدنی است و ان‌شاءالله ما حتماً رکورد 66 امتیازی‌مان را هم می‌شکنیم و بعد از پوکر کار بزرگ دیگری را انجام می‌دهیم. رکورد شکستن برای تیمی که پوکر زده کار خیلی سختی نیست و ان‌شاءالله با تلاش زیاد و دعای هوادارانمان هم به این مهم می‌رسیم و باز هم آنها را بیشتر و بیشتر خوشحال می‌کنیم.
یک گل زدی و ده گله در کنار ترابی و قایدی در فاصله دو گل تا آقای گل ایستادی.
بالاخره گلزنی همیشه حس خیلی خوبی دارد. جدا از گلی که از روی نقطه پنالتی زدم، یک شوت خیلی خوب دیگر هم زدم که از بدشانسی من گل نشد وگرنه حداقل دو گل را زده بودم اما در فاصله سه هفته دیگر ان‌شاءالله و به امید خدا تلاش می‌کنم که آقای گل شوم و این امر شدنی هم هست هر چند که در کنار این امر می‌توانم به موفقیت بزرگ دیگری هم برسم .
 منظورت کفش طلای فوتبال ایران است؟
بله درست گفتید من تا کنون 10 گل در لیگ زدم و چهار گل هم در لیگ قهرمانان و جام حذفی زدم بنابراین با زدن چند گل دیگر این شانس را هم دارم که بهترین گلزن کشورم شوم و یکجورهایی کفش طلای فوتبال ایران را به خودم اختصاص دهم.
گل هم زدی اما مقابل نساجی شادی نکردی؟
گفته بودم که به نساجی گل بزنم شادی نمی‌کنم و دیدید که به احترام شهدای عزیز باز هم عکس یکی از این شهیدان عزیز را نشان دادم و کار دیگری نکردم.
بازی بعدی‌تان هم با ذوب‌آهن است و جشن قهرمانی‌تان بدون تماشاگر بعد از این دیدار برگزار خواهد شد.
واقعاً خیلی دوست داشتیم که هوادارانمان هم بودند و ما با آنها شادی می‌کردیم اما بالاخره مجبوریم با وجود بیماری منحوس کرونا بدون حضور هوادارانمان جشن بگیریم و از صفحه تلویزیون و دوربین‌ها برای آنها امواج قهرمانی و شادی‌مان را ارسال کنیم و پیغام بدهیم که پرسپولیس و قهرمانی‌اش تقدیم به آنها و فقط به عشق آنها کسب شده و هیچ انگیره‌ای در راه  پوکر و قهرمانی ما بزرگتر از آنها و وجود هوادارانمان نبوده و عشق‌مان را با بالا بردن جام تقدیم هوادارانمان خواهیم کرد. بالاخره امسال این شرایط کرونا به وجود آمده و همه چیز بدون هوادار برگزار می‌شود و این صد البته برای پر هوادارترین تیم ایران خیلی سخت است اما چاره‌ای نیست و باید این دوران را هم گذراند.
بازی بعدی‌تان با ذوب آهن را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
ذوب آهن تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد اما در این فصل و در بازی‌های اخیرش اصلاً خوب نتیجه نگرفته است اما ما به نتایج قبلی تیم ذوب آهن توجه نمی‌کنیم چون می‌دانیم هر بازی شرایط خاص خودش را دارد اما به عنوان بازیکن پرسپولیس این را قاطعانه می‌گویم که تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که ذوب را شکست دهیم و با برد و پیروزی به استقبال کسب جام نوزدهم و این جام برویم جامی که خیلی ارزش دارد و برای ما ویژگی بالا و خاصی هم دارد چون در واقع جامی است که با آن پوکر می‌زنیم و جام قهرمانی در واقع جام پوکر ما هم محسوب می‌شود و یکجورهایی دبل جام هست هم قهرمانی چهارم و هم جام پوکر.
به قهرمانی جام حذفی و موفقیت در آسیا هم خوشبین هستی؟
حتماً به قهرمانی جام حذفی و سوپر جام دو جام داخلی دیگر خیلی خوشبینم و ان‌شاءالله باز هم مانند فصل قبل سه‌گانه‌مان را تکرار کرده و با قدرت پا به آسیا می‌گذاریم تا در آنجا هم کارهای بزرگ انجام دهیم.
اما در آسیا کارتان سخت است و مسابقات به شکل متمرکز در قطر برگزار می‌شود و عملاً به این ترتیب شانس میزبانی از تیمتان گرفته شده!
بله. برنامه‌ریزی ای اف سی که اصلاً خوب نبوده چون مثلاً ما باید با الدحیل یک بار دیگر در قطر بازی کنیم در حالی که اگر بازی در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، مقابل صدهزار هوادار واقعاً شرایط متفاوتی داشتیم اما با این وجود و همه اجحافی که در حق‌مان شده ما باز هم به عنوان قهرمان ایران تلاش می‌کنیم که در آسیا هم بهترین نتایج را کسب و از گروه‌مان صعود کنیم.
 


Page Generated in 0.0054 sec