printlogo


کد خبر: 212647تاریخ: 1399/5/13 00:00
تمدید تعطیلی اماکن ورزشی تهران
افتتاح پروژه‌ها با ویدئو کنفرانس


مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از تعطیلی مجدد اماکن ورزشی، سالن‌های بدنسازی و استخرهای سرپوشیده به مدت یک هفته دیگر خبر داد.
رضا گل محمدی گفت: «با توجه به اینکه تهران از نظر بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونای استان تهران کلیه اماکن ورزشی، سالن‌های بدنسازی و استخرهای سرپوشیده مجدداً از روز یکشنبه به مدت یک هفته دیگر تعطیل شد. البته رشته‌های انفرادی مشکلی برای فعالیت ندارند و فعالیت آنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کماکان ادامه دارد.»
او همچنین از افتتاح ۸ پروژه عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد: «برای افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها منتظر تعیین زمان از سوی وزیر ورزش و استاندار تهران هستیم تا این ۸ پروژه عمرانی را در نقاط مختلف تهران به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کنیم.»  گل محمدی به تبعات بجا مانده از تعطیلی اماکن ورزشی اشاره کرد و گفت: «متأسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز به دلیل تعطیلی اماکن ورزشی و استخرهای سرپوشیده حدود ۲۸ هزار نفر شاغل در این اماکن ۴ ماه است به خاطر عدم درآمدزایی حقوقی دریافت نکرده‌اند و من نگران هستم که تعطیلی طولانی مدت اماکن ورزشی سبب بیکاری این افراد شود.»

رنکینگ جهانی پاراتکواندو اعلام شد
 7 ایرانی در میان برترین‌ها

فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ ماه جولای پاراتکواندوکاران را اعلام کرد که بر اساس این رنکینگ هوگوپوشان ایرانی جایگاه خود را در میان برترین‌ها حفظ کردند.
مهتاب نبوی نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان همچنان در رده نخست وزن 58- کیلوگرم قرار دارد.
سعید صادقیان‌پور در وزن 61- کیلوگرم در رده دوم قرار دارد و سجاد جوانبخت در این وزن سیزدهم است. محمدرضا شعبانی در وزن 75- کیلوگرم رده ششم را به خود اختصاص داده است و مهدی کردلو، دیگر نماینده این وزن در رده چهاردهم جای دارد.
احمد نریمانی، هوگوپوش وزن 75+ کیلوگرم صدرنشینی خود را حفظ کرد. مهدی بهرامی آذر در وزن 75+ کیلوگرم به جایگاه دومی خود تداوم بخشید. مهدی پوررهنما در وزن 75- کیلوگرم در رده سوم قرار دارد. محمود جعفرزاده نیز در رده سیزدهم است. اصغر عزیزی، پاراتکواندوکار وزن 75+ کیلوگرم در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت. حامد حق‌شناس دیگر نماینده کشورمان در این وزن در رده پانزدهم است.
نکته قابل توجه این است که هر کدوام از اینها در کلاس‌های مختلف رده‌بندی قرار دارند و به همین خاطر می‌بینید که برای مثل دو وزن 75+ کیلوگرم وجود دارد. پاراتکواندو برای نخستین بار در بازی‌های پارالمپیک توکیو برگزار می‌شود که مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی موفق شدند سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

تفاهمنامه همکاری بین بوکس و پلیس راهور

فدراسیون بوکس و پلیس راهور تفاهمنامه‌ای را به منظور گسترش همکاری این دو بخش امضا کردند.
روز یکشنبه جلسه‌ای با حضور نمایندگان پلیس راهور در محل فدراسیون بوکس برگزار شد و پس از بررسی راه‌های همکاری بین فدراسیون و پلیس راهور ناجا، تفاهمنامه همکاری به امضا رسید. در این جلسه حسین ثوری رئیس و سرهنگ حسین ولی تویسرکانی، جانشین هماهنگ کننده پلیس راهور، سرهنگ علی همه‌خانی رئیس اداره آموزش راهور تهران و سرهنگ مهدی امیری رئیس دفتر آموزش راهور تهران حضور داشتند.
حسین ولی تویسرکانی در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رئیس فدراسیون بوکس، از ظرفیت بالای این بخش به واسطه سربازانی که در پلیس راهور خدمت مقدس سربازی خود را سپری می‌کنند، خبر داد و ابراز امیدواری کرد بلافاصله پس از مجوز برگزاری تمرینات در باشگاه‌ها، سالن ورزشی راهور تهران بخشی از ظرفیت خود را به رشته بوکس اختصاص دهد.
همچنین حسین ثوری قول همکاری با پلیس راهور تهران را داد و قرار شد یک مربی از سوی فدراسیون برای آموزش در اختیار این مجموعه قرار گیرد.


 


Page Generated in 0.0055 sec