printlogo


کد خبر: 212627تاریخ: 1399/5/13 00:00
لژیونر







آزمون: باید فصل بعد هم هواداران را خوشحال کنیم
فرصتی برای استراحت نداریم

سردار آزمون درباره آقای گلی‌اش در فصل اخیر لیگ برتر روسیه با 17 گل زده، گفت: «بابت این جایزه بسیار قدردانی می‌کنم و خوشحالم. این فصل سختی برای من و تیم زنیت سن‌پترزبورگ بود. هرچند من صاحب جایزه آقای گلی شدم اما همه بازیکنان زنیت شایسته‌اش بودند. کار مشترک‌مان در زنیت باعث شد تا بتوانیم در لیگ برتر روسیه از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم و در جام حذفی هم قهرمان شویم. فرصتی برای استراحت نداریم و تلاش خواهیم کرد تا هواداران زنیت را در فصل آینده نیز خوشحال کنیم.»

جیوبا بهترین بازیکن لیگ روسیه
آزمون و زنیت جوایز را
درو کردند

سرمربی و مهاجمان تیم زنیت سن‌پترزبورگ جوایز برترین‌های فصل اخیر لیگ برتر روسیه را درو کردند. به گزارش سایت رسمی سازمان لیگ برتر روسیه، برترین‌های فصل اخیر این رقابت‌ها در یک نظرسنجی رسمی با مشارکت سرمربیان و کاپیتان‌های 16 تیم لیگ برتری، پنج کارشناس شبکه تلویزیونی MATCHTV، نمایندگان هفت رسانه شامل سایت اسپورتس، خبرگزاری تاس، خبرگزاری چمپیونات، خبرگزاری ریانووستی، روزنامه اسپورت اکسپرس، سایت اسپورت 24 و روزنامه ساویتسکی انتخاب شدند. برترین‌های فصل 20 - 2019 لیگ برتر روسیه به شرح زیر هستند.
بهترین بازیکن: آرتم جیوبا (زنیت سن‌پترزبورگ)، بهترین گلزن: آرتم جیوبا و سردار آزمون (زنیت سن‌پترزبورگ) با 17 گل زده، زیباترین گل: دسپوتوویچ (در بازی هفته چهارم میان تیم‌های احمد گروژنی و اورنبورگ)، بهترین سرمربی: سرگئی سماک (زنیت سن‌پترزبورگ)، بهترین دروازه‌بان: الکساندر بلنوف (اوفا)، جایزه بازی جوانمردانه: (زنیت سن‌پترزبورگ)، بهترین بازیکن جوان: کویچا کواراتسخلیا (روبین‌کازان)، بهترین داور: ولادیسلاو بزبورودوف (سن‌پترزبورگ)
 
چرچسوف: آزمون به بلوغ رسیده است

سردار آزمون با 17 گل زده در فصل اخیر لیگ برتر روسیه، جایزه بهترین گلزن این رقابت‌ها را به صورت مشترک با دیگر هم‌پستی‌اش یعنی آرتم جیوبا دریافت کرد. استانیسلاو چرچسوف، سرمربی تیم ملی روسیه در مصاحبه تلویزیونی با شبکه MATCHTV درباره سردار آزمون گفت: «او فوتبالیستی روسی نیست که بخواهیم استدلال کنیم اما می‌توانم به شما بگویم که سردار آزمون در فوتبال روسیه به سطح اول فوتبال اروپا رسید. زنیت تیمی در سطح فوتبال اروپاست و لیگ برتر روسیه نیز همین‌گونه است.  اکنون سردار آزمون به بلوغ لازم جهت بازی در سایر لیگ‌های اروپایی هم رسیده است. به هر حال یک حالت درونی وجود دارد که او می‌تواند خوب بازی کند اما می‌خواهد به تیم دیگری برود.»
پیش از این رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که چند تیم سری آ برای جذب سردار آزمون، مهاجم زنیت سن‌پترزبورگ با هم رقابت می‌کنند.

توقف الریان، درخشش پورعلی‌گنجی

العربی که مرتضی پورعلی‌گنجی را برای دومین بازی پیاپی در ترکیب و خط دفاعی داشت، در ورزشگاه الجنوب مقابل الریان رده دومی قرار گرفت. یاران پورعلی‌گنجی توانستند برابر تیم مدعی الریان یک امتیاز بگیرند و به تساوی بدون گل برسند. العربی با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و جایگاه پنجم جدول لیگ ستارگان قطر را حفظ کرد. مرتضی پورعلی‌گنجی هم پانزدهمین بازی فصل خود را در لیگ ستارگان انجام داد و نمایش مؤثری در بسته ماندن دروازه تیمش برابر الریان داشت.


 


Page Generated in 0.0051 sec