printlogo


کد خبر: 208352تاریخ: 1399/2/18 00:00
مصاحبه و خبر

استراماچونی: دلم برای سری آ تنگ شده

آندره‌آ استراماچونی یکی از چهره‌های جذاب و مورد توجه فوتبال ایتالیا است.
 او به‌تازگی حرف‌هایی درباره دلبستگی‌هایش به لیگ ایتالیا به زبان آورده است: «سری A همچنان لیگی شگفت‌انگیز است و سرمربیگری در ایتالیا همچنان اولویت من به‌شمار می‌رود. همیشه البته کار مناسب و جایگاهی که دوست دارید، پیدا نمی‌شود. من سرمربی جوانی هستم و خوش‌شانس بوده‌ام که تاکنون پیشنهادهایی داشته‌ام و از فرصت‌هایم برای این کار استفاده کرده‌ام. دوست دارم سرمربیگری کدام تیم را برعهده داشته باشم؟ من به اندازه کافی خوش‌شانس بوده‌ام که در باشگاه‌هایی که بوده‌ام به من توجه شده است و تجربه کار با بازیکنان جوان و آشنایی با ایده‌های آنان را داشته‌ام. اولویتی برای سرمربیگری تیم خاصی ندارم و مهم پروژه و ایده‌ آن باشگاه است.»
استراماچونی حرف‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد: «برای من سرمربیگری هر یک از تیم‌های سری A افتخاری بزرگ است و دلم برای سرمربیگری در این لیگ تنگ شده است.» آیا لاتزیو می‌تواند یوونتوس را در راه کسب عنوان قهرمانی سری A شکست دهد؟ استرا پاسخ این سؤال را هم داده است: «لاتزیو تا پیش از تعطیلی لیگ به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، انرژی فوق‌العاده‌ای داشت و همچون بادی وزنده بود. به‌نظر من آنها فرصت فوق‌العاده‌ای برای این کار دارند. لاتزیو تیمی پرشور است و چیزی برای از دست دادن هم ندارد. به اعتقاد من کسب عنوان دومی و سومی هم برای آنها نتیجه خوبی به حساب خواهد آمد. حالا که مسابقات اروپایی برگزار نمی‌شود لاتزیو می‌تواند دست به کارهای خارق‌العاده‌ای بزند. آنها البته با ازسرگیری مسابقات، بازی سختی مقابل آتالانتا خواهند داشت.» استراماچونی به سؤالی درباره احتمال حضورش در کالیاری نیز اینچنین پاسخ داده است: «در حال حاضر برای والتر زنگا (اخیراً جانشین ماران در کالیاری شد) که دوست من است، آرزوی موفقیت زیادی دارم. بهترین آرزوها را برای والتر دارم، چون شایسته‌اش است. کالیاری مربی فوق‌العاده‌ای به‌نام ماران داشت، اما در فوتبال گاهی اوقات اوضاع آنطور که شما می‌خواهید، پیش نمی‌رود. به هر حال زنگا هم مربی بزرگی است و برای کالیاری هم آرزوی موفقیت دارم.»

غلامپور: معرفی قهرمان بی‌معنی است

لیگ شروع می‌شود یا نه؟ بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال در پاسخ به این سؤال می‌گوید: «تا جایی که من می‌دانم هنوز ستاد مبارزه با کرونا تصمیمی در این باره نگرفته است بنابراین نمی‌شود در این باره حرفی زد. اگر ستاد مبارزه با کرونا، آقای خلیلیان و سایر افراد مسئول تضمین بدهند که مشکلی پیش نمی‌آید و بازیکنان کرونا نمی‌گیرند ما هم موافق هستیم ولی در غیر اینصورت چنین تصمیمی منطقی نیست و ما هم مخالفیم.» مربی دروازه‌بان‌های استقلال ادامه می‌دهد: «این تصمیم نه اخلاقی است و نه قانونی و نباید به یک تیم بدون برگزاری بازی جام بدهند. مطمئناً این موضوع با مخالفت تمام تیم‌ها همراه خواهد شد.»
 غلامپور به مشکلات مالی استقلال هم اشاره دارد: «اینها مسائل درون خانواده است و مدیران تیم دارند تلاش می‌کنند مشکلات تیم حل شود.»

بودوروف سرانجام شکایت کرد

در حالی که از زمان حضور بودوروف بلغاری در استقلال چندان نمی‌گذرد اما بی‌میلی باشگاه به بازگشت این بازیکن باعث شد تا او از استقلال شکایت کند. نیکولای بودوروف بازیکنی است که در نیم‌فصل دوم با نظر مستقیم فرهاد مجیدی با استقلال قرارداد امضا کرد اما در طول حدود 4 ماهی که در این تیم حضور داشت حتی یک دلار از قراردادش را هم دریافت نکرد.
 مبلغ قرارداد بودوروف با استقلال برای 5 ماه 125هزار دلار است و در صورت رضایت طرفین قابلیت تمدید برای سال دوم را هم داشت اما بودوروف روز گذشته رسماً از استقلال به فیفا شکایت کرد تا یک پرونده عجیب دیگر علیه این باشگاه در فیفا بازگشایی شود.


 


Page Generated in 0.0055 sec